Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Handlowy

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: kreowanie, wsparcie i rozwój sprzedaży hurtowej w hali MAKRO w oparciu o przyjętą strategię rozwoju, kreowanie, rozwój postawy i kompetencji aktywnej sprzedaży wśród pracowników w hali, tworzenie efektywnej komunikacji handlowej, poszerzanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Klientów Strategicznych Kraków
Specjalista ds. Obsługi Klienta Strategicznego

Specjalista ds. Obsługi Klienta Strategicznego

Schenker sp z o.o.
Kraków
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
191 dni temu
Specjalista ds. Obsługi Klienta Strategicznego
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 274149_1697809897

DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.

W DB Schenker kształtujemy przyszłość logistyki. Nasz zespół to 76 000 profesjonalistów na całym świecie. Każda osoba jest kluczowa i ważna oraz kreuje naszą przyszłość. Oprócz osiągania celów zespołowo, stawiamy także na rozwój osobisty i odkrywanie Twojego indywidualnego potencjału. Jeśli chcesz rozpocząć karierę, która daje Ci możliwości oraz wyzwania dołącz do nas! Jesteśmy organizacją, która cały czas idzie do przodu. #whatMattersToYou

Zakres zadań:
  • W zakresie obsługi dokumentacji:
    -kontrola i obsługa dokumentacji eksportowej, w tym dystrybucja i archiwizacja dokumentów transportowych,
    - przygotowanie kompletnej dokumentacji i zapewnienie zgodności procesu eksportowego i celnego z obowiązującymi regulacjami,
    -sporządzanie raportów dotyczących terminowości na podstawie danych o przesyłkach, w tym wolumenu, wskaźników i klientów.
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji: codzienna efektywna komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym oraz pozytywne, profesjonalne relacje z dostawcami usług logistycznych;
  • W zakresie zarządzania zamówieniami i wysyłkami Klienta:
    - przygotowanie ofert w odpowiedzi na zapytania klientów (fracht lotniczy, morski, lądowy),
    - procesowanie zamówień wysyłkowych z uwzględnieniem czynników, takich jak wymiar / waga, wymiary,
    - miejsce odbioru, dostawy, piętrowalność, rozmiar kontenera, temperatura, miejsce docelowe, wymogi specyficzne dla danego zamówienia.
  • Kontrola kosztów transportowych.
Oczekiwania wobec Kandydata:
  • Doświadczenia w logistyce, spedycji lub transporcie międzynarodowym oraz udokumentowane doświadczenie w budowaniu relacji z klientami i podwykonawcami oraz zapewnianiu im doskonałej jakości usług;
  • Doświadczenie w obsłudze celnej;
  • Ogólna wiedza dotycząca transportu lotniczego, kurierskiego, lądowego i oceanicznego oraz wyznaczania tras przewozu;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 / C1;
  • Umiejętność budowania i zarządzania relacją z klientem;
  • Zdolność doskonałej organizacji własnej pracy i dotrzymywania terminów;
  • Praktyczna znajomość MS Word i MS Excel.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta;
  • Znajomość branży logistycznej;
  • Znajomość języka niemieckiego B2;
  • Znajomość procedur celnych.
Nasza oferta:
  • Praca hybrydowa;
  • Adres: ul. Czerwone Maki 82, 30-392 Kraków;
  • Kompleksowy program wdrożeniowy wprowadzający w zakres obowiązków;
  • Szkolenia wewnętrzne;
  • Przyjazną atmosferę w zespole;
  • Możliwość udziału w projektach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu;
  • Udział w ciekawych projektach z zakresu obsługi Klientów i procesów;
  • Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów;
  • Pakiet benefitów (karta multisport, wczasy pod gruszą, itp).
 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Kierownik Handlowy

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: kreowanie, wsparcie i rozwój sprzedaży hurtowej w hali MAKRO w oparciu o przyjętą strategię rozwoju, kreowanie, rozwój postawy i kompetencji aktywnej sprzedaży wśród pracowników w hali, tworzenie efektywnej komunikacji handlowej, poszerzanie...