Poszukujesz pracy i ciekawych wyzwań? A może chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe w branży IT? Lubisz pracę w międzynarodowym środowisku?
To idealne miejsce dla Ciebie!
Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług Contact Center. Od 1978 roku na świecie a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym partnerom najwyższą jakość w wielokanałowej obsłudze Klienta. Pracujemy z ludźmi i dla ludzi, oferując pasję i zaangażowanie na każdym etapie interakcji z Klientem.
Specjalista ds. obsługi klienta w języku czeskim / słowackim
Miejsce pracy: Warszawa
Gwarantujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + miesięczna premia;
- Stałe godziny pracy 08:00 - 18:00 (zmiany ośmiogodzinne) od poniedziałku do piątku;
- Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze wraz z przestrzenią do relaksu;
- Pakiet profesjonalnych szkoleń technicznych i produktowych prowadzonych przez naszych trenerów;
- Szerokie możliwości rozwoju w międzynarodowej firmie;
Zadania:
- Obsługa połączeń przychodzących (infolinia wsparcia technicznego jednej z największych firm dostarczających rozwiązania technologiczne na całym świecie) w języku czeskim lub słowackim;
- Wsparcie klientów biznesowych i indywidualnych;
- Bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów;
- Przeprowadzanie zdalnej diagnozy oraz konfiguracji urządzeń;
- Zlecanie uszkodzonych podzespołów do wymiany;
Oczekujemy:
- Biegłej znajomości języka czeskiego lub słowackiego;
- Dyspozycyjności do pracy na pełen etat;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (kontakt z systemem komputerowym w języku angielskim);
- Chęć poszerzenia swojej wiedzy o zagadnienia z dziedziny IT;
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej Obsłudze Klienta.