Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. angielskim
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: CSS_JR/049/NZL
Zadania:
Zatrudnienie u jednego z naszych Klientów, firmy HP Global Business Center sp. z o.o.
- Uzupełnianie i ustawianie konfiguracji konta Klienta w wewnętrznym systemie informatycznym
- Przygotowywanie harmonogramu spłaty ratalnej i przygotowywanie dokumentów dla Klienta
- Przegląd kompletnej dokumentacji i weryfikacja poprawności
- Przegląd faktur wystawionych w systemie przez dostawców
- Wprowadzanie faktur do systemu wewnętrznego i ocena poziomu aktywów zgodnie z wytycznymi
- Zatwierdzanie faktur i księgowanie transakcji
- Ocena zgodności wszystkich wykonanych w systemie transakcji
- Udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne
- Mile widziane doświadczenie w branży finansowej lub bankowości
- Wiedza w zakresie leasingu
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Doskonałe umiejętności interpersonalne
- Umiejętność pracy zarówno indywidualnej, jak i zespołowej
- Zwrócenie uwagi na szczegóły podczas wykonywania zadań
- Podstawowa wiedza i umiejętności w zakresie księgowości
- Umiejętność budowania relacji biznesowych z Klientami
- Umiejętność myślenia rozwiązaniami
- Praca w międzynarodowym środowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny
- Szkolenia wewnętrzne
- Zatrudnienie na umowę o pracę tymczasową
- Możliwość późniejszego zatrudnienia bezpośrednio u Klienta.