Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Gdynia

 

 

Za co będziesz odpowiedzialny?

  • Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami z krajów niemieckojęzycznych
  • Obsługę zgłoszeń przychodzących z różnych źródeł (np. telefon, mail)
  • Analizowanie i wprowadzanie zgłoszeń do systemu komputerowego
  • Rozwiązywanie różnorodnych problemów i wsparcie klientów w trudnych sytuacjach

Czego wymagamy od kandydatów?

  • Średniozaawansowanej lub bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (poziom B1 – C2)
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych w mowie i piśmie
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Podstawowej znajomości obsługi komputera
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego

Nie wymagamy doświadczenia w obsłudze klienta!

Co oferujemy naszym pracownikom?

  • Codzienny kontakt z żywym językiem niemieckim
  • Szkolenie wstępne przygotowujące do samodzielnej pracy na oferowanym stanowisku
  • Nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji (blisko stacji SKM Redłowo i 3km od morza)
  • Miesięczny bonus zależny od wyników w pracy
  • Dodatkowe świadczenia do wyboru w ramach pakietu benefitów, w tym m. in. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, bilety do kina, bony paliwowe, bony do różnych sklepów (IKEA, MediaMarkt, Sephora, Smyk, Empik, Tesco, itp.)
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym centrum usług
  • Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
  • Pracę w systemie zmianowym na cały lub niepełny etat
  • Szeroki wachlarz szkoleń wewnętrznych (w tym kursy językowe)
  • Dobrą zabawę - przyjazną atmosferę i wyjścia integracyjne w zespołach
  • Owocowe poniedziałki - witaminowy start tygodnia

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl