Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Praca Stała
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: SOK4/049/RMB
Zadania:
- Wspieranie sprzedaży (prowadzenie zestawień wyników sprzedaży, zamówień, cen i raportowanie innych sprzedażowych wskaźników),
- Utrzymywanie i aktualizowanie bazy danych klientów,
- Kontaktowanie się z klientami telefonicznie oraz mailowo,
- Przyjmowanie reklamacji,
- Realizowanie zamówień,
- Doradztwo techniczne (sporządzanie dokumentacji technicznej i broszur, sporządzanie rekomendacji produktów),
- Aktywne wspieranie pozyskiwania klientów za pomocą narzędzi E-businessu.
- Wykształcenie wyższe,
- Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (obsługa klienta),
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (warunek konieczny),
- Dobra znajomość języka niemieckiego,
- Wiedza z zakresu łańcucha dostaw,
- Zorientowanie na potrzeby klienta,
- Elastyczność i otwartość na zmiany,
- Umiejętność dobrej organizacji pracy,
- Umiejętność wyznaczania priorytetów,
- Umiejętność pracy zarówno indywidualnej, jak i zespołowej,
- Zainteresowanie pracą w środowisku ciągłego doskonalenia.
- Umowę o pracę,
- Pracę w międzynarodowym środowisku według najlepszych standardów,
- Pakiet świadczeń pracowniczych (ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, dofinansowana stołówka, dofinansowana karta Multisport),
- System premiowy.