CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Na stanowisko poszukujemy osób zarówno z doświadczeniem, jak i bez.
Dla osób bez doświadczenia pracodawca zapewnia niezbędne szkolenia.
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klienta poprzez odpowiadanie na zapytania klientów, wprowadzanie i zarządzaniem zamówieniami klientów, analizowanie zleceń czy aktywny kontakt telefoniczny i mailowy (w języku obcym).
Dodatkowo pracownik będzie rozwiązywał bieżące problemy, proponował inne rozwiązania, a także współpracował z pozostałymi działami w firmie.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomości jednego z języków: niemiecki, francuski, niderlandzki, włoski, czeski, duński
- Dobra znajomość j. angielskiego
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość pakietu MS Office
- Chęci rozwoju osobistego i gotowość do nauki
- Mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi Klienta
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
Oferujemy:
- Zatrudnienie w stabilnej firmie, w oparciu o umowę o prace
- Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, bilety do kina, pakiet ubezpieczeniowy
- Szkolenia wdrożeniowe i profesjonalne
- Kursy językowe
- Możliwości awansów – kreowania ścieżki kariery zawodowej
- Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Miłą atmosferę w pracy i nowoczesne biuro (imprezy integracyjne, strefy chill-out)