Yusen Logistics (Polska) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, jest oddziałem japońskiej grupy transportowo-logistycznej NYK o ponad 130-letniej historii. Jako część globalnej organizacji oferuje kompleksowe zarządzanie łańcuchem dostaw.
W związku z rozwojem firmy, aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie w szczególności za:
-
zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów firmy poprzez koordynację zamówień i transportów
-
terminowe i poprawne wprowadzanie danych do systemu
-
weryfikację poprawności przeprowadzonych operacji systemowych
-
bieżący kontakt z klientami w celu przekazania i uzyskania informacji niezbędnych do utrzymania ciągłości operacji oraz wyjaśniania ewentualnych niezgodności
-
windykację należności za zrealizowane zlecenia
-
współpracę, budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami oraz innymi działami firmy
-
doświadczenie na podobnym stanowisku
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej i samodzielność
-
pracę w młodym zespole w dużej międzynarodowej organizacji
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
-
pakiet socjalny – rodzinna opieka medyczna, rozbudowane ochrona w ramach polisy ubezpieczeniowej i dofinansowanie do karty Multisport