PKO Bank PolskiGdynia, Jerzego Waszyngtona 17
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat
4 dni
Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają korporacje i przedsiębiorstwa,rozpatrujesz reklamacje,sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,zapewniasz kompleksową...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Begleiten Sie uns bei Foundever! Foundever ist eines der führenden Unternehmen, das Lösungen in den Bereichen Business Process Outsourcing, digitales Marketing, Training und Talentmanagement, Technologie und Innovation, Beratung und Analyse anbietet! Deutschsprachiger Verantwortlicher für...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
4 dni
Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
4 dni
Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Miejsce pracy: Gdynia
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Powstaliśmy w 2006 roku i od samego początku błyskawicznie się rozwijamy. Budujemy grupę innowacyjnych projektów e-commerce. Naszym flagowym projektem jest Nokaut.pl - jedna z dwóch najpopularniejszych polskich porównywarek cen, odwiedzana co miesiąc przez ponad 3 mln Internautów (wg. Megapanel PBI/Gemius). Codziennie przetwarzamy i prezentujemy miliony ofert z ponad 3800 sklepów. Kupującym dostarczamy cenne informacje, a sprzedawcom i partnerom dajemy konkretne zyski.
W 2010 roku zajęliśmy 2. miejsce w międzynarodowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE w kategorii Wschodzących Gwiazd. Od marca 2012 działamy jako spółka publiczna notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Nasza siedziba mieści się w nowoczesnym biurowcu Sportowa Centrum w Gdyni gdzie nasz 70-osobowy, doświadczony zespół rozwija porównywarkę oraz nowe projekty, o których będzie można usłyszeć już niedługo. Teraz masz szansę by do nas dołączyć.
Zadania:
udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne oraz mailowe w oparciu o CRM
klasyfikowanie zgłoszeń Klientów i przekazywanie do innych Działów
pozyskiwanie sklepów do współpracy
utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi Klientami
dokumentowanie sytuacji nietypowych
wsparcie Klientów w zakresie obsługi Centrum Sprzedawcy
Wymagania:
co najmniej roczne doświadczenie związane z obsługą Klienta
umiejętność prowadzenia rozmów przez telefon
komunikatywność
dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu
dokładność, odpowiedzialność
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point, Word)
podstawowa wiedza dotycząca HTML, XML
Oferujemy:
wyjątkową atmosferę w zgranym zespole
atrakcyjne warunki finansowe
prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
możliwość dostosowania godzin pracy do osobistych preferencji (np. 7:00-15:00 lub 10:00-18:00)
PKO Bank PolskiGdynia, Jerzego Waszyngtona 17
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat
4 dni
Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają korporacje i przedsiębiorstwa,rozpatrujesz reklamacje,sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,zapewniasz kompleksową...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Begleiten Sie uns bei Foundever! Foundever ist eines der führenden Unternehmen, das Lösungen in den Bereichen Business Process Outsourcing, digitales Marketing, Training und Talentmanagement, Technologie und Innovation, Beratung und Analyse anbietet! Deutschsprachiger Verantwortlicher für...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
4 dni
Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
4 dni
Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...