Specjalista ds. obsługi klienta  
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Specjalista ds. obsługi klienta

Poznaj stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...


czytaj więcej: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. obsługi klienta - Ogłoszenie archiwalne

Praca Labo Print Sp. z o.o. / Sprzedaż / Obsługa klienta / Poznań

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Absolwenci ze znajomością języków obcych CPL JOBS Sp. z o.o. wielkopolskie

Asystent/ka Działu Obsługi Klienta Hays Poland wielkopolskie

Obsługa Klienta z jęz. niemieckim CPL JOBS Sp. z o.o. wielkopolskie

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hebrajskim CPL JOBS Sp. z o.o. wielkopolskie

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim CPL JOBS Sp. z o.o. wielkopolskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 

LABO PRINT to drukarnia cyfrowa, ale przede wszystkim grono doświadczonych ekspertów, którzy dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszej technologii oraz doskonałej orientacji w zakresie każdej formy druku z powodzeniem realizują małe jak i duże zlecenia, oferując przy tym satysfakcję i gwarancję najwyższej jakości swoim dotychczasowym jak i nowym Klientom.
Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze dużych agencji reklamowych, sieci handlowych i usługowych w kraju i za granicą.


Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Poznań

Zadania:

Osoby pracujące na tym stanowisku będą odpowiedzialne za bieżący kontakt z dotychczasowymi i  nowymi klientami na rynkach polskim i zagranicznym; prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, realizację wyznaczonych celów.

Poszukujemy osób z doświadczeniem w sprzedaży na rynkach zachodnich zbiegłą znajomością jednego z języków:

  • angielski
  • szwedzki
  • francuski
  • niemiecki
  • duński
  • polski
Wymagania:
  • Znajomość języka obcego na poziomie zaawansowanym;
  • Komunikatywności i zorientowanie na realizację wyznaczonych celów;
  • Umiejętność organizacji pracy własnej.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów;
  • Rzetelność, dokładność, solidność, konsekwencja  i zaangażowanie.

 

Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowym środowisku;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Narzędzia niezbędne do pracy;
  • Praca w dynamicznej i ekspansywnej firmie.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 dodaj do ulubionych  drukuj ofertę  wyślij na e-mail  ustaw powiadomienia  RSS

PRACA W BRANŻY

 
 
 
 
Praca  |  Regulamin  |  Polityka prywatności  |  Pomoc  |  Kontakt  |  O nas  |  Reklama  |  Szukasz pracownika?  |  Partnerzy  |  Centrum prasowe  |  RSS  |  Widget z ofertami pracy

 

Copyright © 2003 - 2014 Praca.pl Sp. z o.o. Numer wydania: 16178 / 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie, drukowanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych na stronach Praca.pl jest zabronione.

Specjalista ds. obsługi klienta