specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
9 dni
Weryfikacja i kontrola merytoryczna poprawności otrzymanej dokumentacji ubezpieczeniowej, w uzasadnionych przypadkach kontakt z klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym; Realizacja procesu obsługi zgłoszeń z infolinii eRU poprzez weryfikację zgłoszeń i wprowadzanie danych do systemu...
EFFEKT Sp. z o.o.Katowice, ścisłe centrum Katowic, blisko dworca PKP oraz przystanków autobusowych i tramwajowych
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie / o pracę pełny etat 4 242 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
bieżąca obsługa klientów bezpośrednio w sekretariacie szkoły, poprzez telefon oraz drogą elektroniczną; aktywna sprzedaż oferowanych usług firmy (nabór szkolny + kursy/szkolenia) udzielanie klientom informacji o firmie oraz oferowanych usługach; zapewnienie poprawności obiegu...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online
2 dni
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
Jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu Manuli Rubber Industries, działającego m.in. w sektorze produkcji części hydraulicznych. Dbamy o to, by zapewnić wszystkim naszym pracownikom najlepsze możliwe warunki pracy, stabilne zatrudnienie i możliwości rozwoju.
Stawiamy na ciągły rozwój, dlatego uruchamiamy rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Mysłowice
Twój zakres obowiązków
Wprowadzanie i potwierdzanie zamówień,
Monitorowanie przepływu materiałów między fabrykami a magazynem centralnym,
Zarządzanie dostawami do klientów,
Wystawianie faktur sprzedażowych oraz innych dokumentów,
Generowanie okresowych raportów,
Kontrola dokumentacji, umów i terminów.
Nasze wymagania
Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
Wykształcenie wyższe,
2 letnie doświadczenie w dziale obsługi klienta,
Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
Wysoka kultura osobista,
Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
To oferujemy
Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo na okres 2 lat,
Pracę w organizacji o stabilnej pozycji na rynku,
Premię miesięczną,
Pełen pakiet socjalny (m.in. bony i paczki świąteczne, dopłaty do wypoczynku),
Możliwość przystąpienia do Kasy zapomogowo-pożyczkowej,
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
9 dni
Weryfikacja i kontrola merytoryczna poprawności otrzymanej dokumentacji ubezpieczeniowej, w uzasadnionych przypadkach kontakt z klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym; Realizacja procesu obsługi zgłoszeń z infolinii eRU poprzez weryfikację zgłoszeń i wprowadzanie danych do systemu...
EFFEKT Sp. z o.o.Katowice, ścisłe centrum Katowic, blisko dworca PKP oraz przystanków autobusowych i tramwajowych
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie / o pracę pełny etat 4 242 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
bieżąca obsługa klientów bezpośrednio w sekretariacie szkoły, poprzez telefon oraz drogą elektroniczną; aktywna sprzedaż oferowanych usług firmy (nabór szkolny + kursy/szkolenia) udzielanie klientom informacji o firmie oraz oferowanych usługach; zapewnienie poprawności obiegu...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online
2 dni
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...