LABO PRINT S.A. jest spółką giełdową działającą w branży reklamowej w sektorze druku cyfrowego od 2007 r. Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze dużych agencji reklamowych, sieci handlowych i usługowych w kraju i za granicą. Obecnie dostarczamy nasze wydruki na 15 rynków zagranicznych, a przy ich realizacji pracuje 130 osób.
Ponieważ cały czas rozwijamy nasze możliwości w zakresie technologii, jak i jakości obsługi klienta polskiego i zagranicznego, poszukujemy nowych osób do naszej firmy, które biegle posługują się językami
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: PL, EN, DE, FR, NO ( w nazwie pliku z aplikacją prosimy wymienić nr referencyjny )
Zadania:
- Zapewnienie sprawnej obsługi klientów,
- Przyjmowanie i nadzorowanie procesu realizacji zamówień,
- Organizacja wysyłek oraz współpraca z innymi działami firmy.
- Znajomość jednego z wymienionych języków na poziomie zaawansowanym
- Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu;
- Komunikatywność i zorientowanie na realizację wyznaczonych celów;
- Umiejętność organizacji pracy własnej;
- Umiejętność rozwiązywania problemów;
- Rzetelność, dokładność, solidność, konsekwencja i zaangażowanie;
- Atutem będzie doświadczenie w pracy w dziale handlowym firmy związanej z branżą reklamową
- Rozwój zawodowy w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Narzędzia niezbędne do pracy;
- Praca w dynamicznej i ekspansywnej firmie.