O nas
Fundamentalną wartość naszych usług tworzą wiedza, doświadczenie oraz kompetencje naszego zespołu. Kulturę pracy opieramy na naszych kluczowych wartościach, którymi są Rozwój, Profesjonalizm oraz Skuteczność. W branży usług doradczych o sukcesie projektów przede wszystkim decydują zaangażowani ludzie. Ci ludzie to my! Mamy odmienne charaktery, doświadczenia czy też kompetencje. Dzięki temu wzajemnie się uzupełniamy i inspirujemy. Najważniejszą naszą wartością jest to, że jesteśmy dobrze rozumiejącym się, zgranym zespołem, który wspólnie dąży do wytyczonego celu. Robimy wszystko, by być partnerami dla naszych Klientów i budować relacje oparte na zasadach pełnego profesjonalizmu, wzajemnego zaufania oraz przestrzegania zasad etyki biznesowej. Dążymy do tego, aby nasi Klienci byli w pełni usatysfakcjonowani ze współpracy z nami, a my żebyśmy mieli poczucie dobrze wykonanej pracy. Jesteśmy przekonani, że takie podejście jest gwarancją sukcesu, tak dla naszych Klientów, jak i dla nas.
Obowiązki:
- Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji dotyczącej przyjmowanych zamówień;
- Współpraca z Działem Sprzedaży w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi klienta;
- Wprowadzanie zamówień Klientów do systemu SAP, udzielanie informacji o złożonych zamówieniach, śledzenie ich realizacji;
- Monitorowanie dostaw do Klientów, koordynowanie reklamacji;
- Archiwizowanie dokumentów sprzedaży;
- Współpraca z działem sprzedaży, marketingu i magazynu w sprawie obsługi Klientów, dostaw i reklamacji;
- Składanie zamówień zakupu do dostawców;
- Budowanie relacji z klientami oraz ze wszystkimi działami zaangażowanymi w firmie (Marketing, Supply Chain, Finanse, Transport, pozostałe).
Wymagania:
- Wykształcenia minimum średnie;
- Doświadczenia w zakresie obsługi klienta;
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych;
- Bardzo dobrej organizacji własnej pracy, umiejętności wyznaczania priorytetów;
- Nastawienia na pracę zespołową oraz umiejętności współpracy;
- Znajomości MS Office, w szczególności MS Excel;
- Znajomości języka angielskiego (mile widziane);
- Znajomość języka niemieckiego ( mile widziana);
- Znajomość obsługi systemu SAP będzie dużym atutem;
- Dokładność, sumienność i odpowiedzialność za realizację zadań;
- Postawa prokliencka, wysoka kultura osobista;
- Energia, zdecydowanie i odporność na stres.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Umowę o pracę (praca na zastępstwo);
- Praca w godzinach 8:00-16:00.
Poznaj
JAGA Recruitment Sp. z o.o.
JAGA Recruitment to marka zbudowana na doświadczeniu wszystkich osób współtworzących (od 2011) JAGA Recruitment oraz potrzebach naszych Klientów, którzy, dzieląc się z nami swoimi planami i oczekiwaniami w zakresie rekrutacji, powierzali nam projekty wychodzące dalece poza ramy jedynie pracy tymczasowej, niejako oczekując dalszego rozwoju naszych kompetencji – co z przyjemnością robiliśmy przez lata.