Jesteśmy firmą handlową branży RTV/AGD/ KOMPUTERY o ugruntowanej i silnej pozycji na rynku. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klienta według standardów Firmy TERG Media Expert, tj. m.in. za prowadzenie korespondencji z Klientem oraz obsługę telefoniczną Klienta, a także inne zadania.
-
wykształcenie min. średnie
-
umiejętność prowadzenia profesjonalnej korespondencji
-
dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy
-
komunikatywność, rzetelność
-
zrozumienie trudnej sytuacji Klienta i wyrażenie empatii
-
odporność na stres oraz umiejętność współpracowania z innymi pracownikami
-
dobra znajomość programu MS Office (w szczególności program Excel oraz Word)
-
niekaralność
-
ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole
-
możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego
-
atrakcyjne wynagrodzenie