Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Klient portalu Praca.pl

325 dni

Olsztyn

Ogłoszenie numer: 947560, z dnia 2016-01-19

Klient portalu Praca.pl

Firma z ponad 20- letnią tradycją na polskim rynku spożywczym. Prężnie rozwijająca się
marka, której produkty dostępne są również w krajach UE, np.: Wielka
Brytania, Portugalia, Słowacja, Litwa, Estonia. Stawiając na jakość
oferowanych produktów oraz ich bezpieczeństwo, firma  wdrożyła
system analiz i kontroli punktów krytycznych (HACCP) oraz system
zapewnienia jakości zgodny z międzynarodową normą ISO 9001.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Nr Ref.: BAK/01/2016

 

Opis stanowiska

  • przyjmowanie zamówień sprzedaży od klientów oraz ich wprowadzanie do systemu
  • monitorowanie stanów magazynowych celem właściwego i terminowego realizowania zamówień
  • realizacja zamówień zgodnie z parametrami zawartych umów i kontraktów
  • prowadzenie dokumentacji sprzedażowej – wystawianie faktur, korekt dokumentów
  • monitorowanie płatności klientów
  • udział w procesie rozpatrywania reklamacji ilościowych i jakościowych klientów
  • rozliczanie bonusów retrospektywnych

Wymagania

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • profesjonalna obsługi klienta

  • znajomość zagadnień z zakresu handlu, magazynowania i logistyki

  • umiejętność obsługiwania komputera (MS Office/Internet) i urządzeń biurowych

  • odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację celów

Oferujemy

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku i dużym potencjale rozwoju

  • realizację ciekawych, samodzielnych zadań

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 16.12.2015 r., Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych, prawie dostępu do treści moich danych i ich poprawiania oraz prawie do odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...

Rekrutują z Praca.pl