Specjalista ds. Obsługi Klienta
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Specjalista ds. Obsługi Klienta

Poznaj stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...


czytaj więcej: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Ogłoszenie archiwalne

Praca Klient portalu Praca.pl / Sprzedaż / Obsługa klienta / warmińsko-mazurskie / Olsztyn

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Specjalista ds. Klienta Biznesowego Aviva Sp. z o.o. warmińsko-mazurskie

Samodzielny referent w Komendzie Wojskowa Komenda Uzupełnień w Olsztynie warmińsko-mazurskie

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim ManpowerGroup warmińsko-mazurskie

Specjalista ds. obsługi klienta Grupa Progres warmińsko-mazurskie

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim Grafton Recruitment warmińsko-mazurskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 
Prosimy nie odpowiadać na poniższe ogłoszenie, gdyż z całą pewnością nie jest ono aktualne. Przedstawiamy je tutaj, aby ułatwić Państwu zapoznanie się z profilem danego pracodawcy.

Ogłoszenie numer: 947560, z dnia 2016-01-13

Klient portalu Praca.pl

Firma z ponad 20- letnią tradycją na polskim rynku spożywczym. Prężnie rozwijająca się
marka, której produkty dostępne są również w krajach UE, np.: Wielka
Brytania, Portugalia, Słowacja, Litwa, Estonia. Stawiając na jakość
oferowanych produktów oraz ich bezpieczeństwo, firma  wdrożyła
system analiz i kontroli punktów krytycznych (HACCP) oraz system
zapewnienia jakości zgodny z międzynarodową normą ISO 9001.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Nr Ref.: BAK/01/2016

 

Opis stanowiska

  • przyjmowanie zamówień sprzedaży od klientów oraz ich wprowadzanie do systemu
  • monitorowanie stanów magazynowych celem właściwego i terminowego realizowania zamówień
  • realizacja zamówień zgodnie z parametrami zawartych umów i kontraktów
  • prowadzenie dokumentacji sprzedażowej – wystawianie faktur, korekt dokumentów
  • monitorowanie płatności klientów
  • udział w procesie rozpatrywania reklamacji ilościowych i jakościowych klientów
  • rozliczanie bonusów retrospektywnych

Wymagania

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • profesjonalna obsługi klienta

  • znajomość zagadnień z zakresu handlu, magazynowania i logistyki

  • umiejętność obsługiwania komputera (MS Office/Internet) i urządzeń biurowych

  • odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację celów

Oferujemy

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku i dużym potencjale rozwoju

  • realizację ciekawych, samodzielnych zadań

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.