Podobne oferty pracy

Grupa kapitałowa Promedica24 to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się świadczeniem usług opiekuńczych. Jest liderem rynku opieki domowej w Europie i oferuje profesjonalną i dostępną alternatywę dla domów opieki. Promedica24 dysponuje siecią 54 biur rekrutacyjnych w Europie, z czego 41 w Polsce, zapewniających opiekunom i opiekunkom legalną formę współpracy oraz organizując pobyt za granicą.
Etyka, stabilność i wysoka kultura pracy są podstawą relacji firmy zarówno z klientami, współpracującymi opiekunami, jak i partnerami biznesowymi. Naszym pracownikom oferujemy stabilność zatrudnienia i możliwość rozwoju. Cenimy inicjatywę, kreatywność i poczucie odpowiedzialności. Promedica24 legitymuje się certyfikatami jakości DEKRA oraz TÜV Rheinland. Firma została wyróżniona tytułem Solidnego Pracodawcy 2016.

Specjalista ds. Obsługi Kontraktów (z językiem niemieckim)

Miejsce pracy: podkarpackie Rzeszów

Zakres obowiązków:
  • kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy
  • organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą
  • budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – wymagane
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy:
  • pracę w sympatycznym i uśmiechniętym zespole pełnym energii do działania
  • wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej
  • możliwość zdobywania nowych kompetencji miękkich poprzez udział w szkoleniach i warsztatach organizowanych przez firmę
  • wykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracy
  • jasny i przejrzysty system wynagrodzeń oparty na wynikach pracy (podstawa + prowizja)
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport
  • komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku

przycisk

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Do przesłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez spółkę Promedica Care Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-807), przy Al. Jerozolimskich 94 oraz przez spółki należące do grupy kapitałowej Promedica Care Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn.29/08/97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883 ze zm.) Jednocześnie oświadczam, że jestem świadomy/a tego, że mam prawo dostępu do treści moich danych, a także prawo ich poprawiania oraz tego, że podanie danych jest dobrowolne”

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...

Już aplikowałeś na tą ofertę

Aplikujesz na ogłoszenie

Dziękujemy! Aplikuj poprzez stronę pracodawcy.

Trwa przekierowanie na formularz pracodawcy

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl