Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr Ref.: SOR-OD-WRO/2015/2/160
- procesowanie reklamacji Klientów oraz reklamacji wniesionych za pośrednictwem instytucji zew. tj. Federacja Konsumentów, KNF,Arbiter Bankowy
- zgłaszanie nieprawidłowości systemowych, procesowych,proceduralnych i innych wynikających z analizy reklamacji,
- samodzielne rekomendowanie rozwiązań usprawniających,
- monitorowanie statusów błędów systemowych,procesowych, proceduralnych zgłoszonych przez wszystkich uczestników w procesie oraz przeprowadzanie interwencji,
- rekomendowanie ścieżek obsługi dla nowych produktów,przedmiotów reklamacji
- wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów o profilu bankowość lub pokrewne,
- dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel,Power Point),
- doświadczenia w bankowości oraz obsłudze reklamacji Klientów,
- umiejętność redagowania pism,
- umiejętność obsługi klienta trudnego,
- znajomość bankowych systemów operacyjnych oraz procedur bankowych,
- znajomość przepisów prawa w zakresie związanym z wykonywanymi obowiązkami,
- zdolność analityczne,
- sumienność i dokładność,
- duże poczucie odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań,
- zdolności komunikacyjne,
- otwartość na nowe wyzwania,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę ,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
- pracę w miłej atmosferze,