Naszą misją jest: Centrum klienta. Klient w centrum.
Naszą pasją są ludzie, bo działając #RAZEM możemy więcej.
Dołącz do nas ! Zostań częścią naszego zespołu !
- Bieżąca obsługa zapytań klientów w formie mail, chat i telefon
- Dbałość o terminowe prowadzenie spraw
- Raportowanie bieżącej pracy
- Dbałość o wysoką jakość i efektywność wykonywanej pracy
- Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów
- Oferowanie produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta
- Płynna obsługa komputera
- Znajomość pakietu MS Office
- Posługiwanie się poprawną polszczyzną
- Dyspozycyjność
- Dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie pracy w bankowości będzie dodatkowym atutem
- Praca w systemie zmianowym
- Praca hybrydowa (stacjonarna i zdalna)
- System motywacyjny ( premie, konkursy)
- Szkolenie wstępne przygotowujące do wykonywanej pracy
- Wsparcie przełożonego na każdym etapie pracy – od wdrożenia aż do pełnej samodzielności
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.