ATMOTERM® S.A. w Opolu jest firmą z kapitałem polskim. Firma działa na rynku polskim i europejskim
od ponad 30 lat. Specjalizuje się w tworzeniu profesjonalnych komputerowych systemów zarządzania informacjami środowiskowymi oraz w inżynierii środowiska. Misją ATMOTERM® S.A. jest tworzenie, wdrażanie i outsourcing rozwiązań w zakresie zarządzania jakością środowiska wspomagającego rozwój zrównoważony.
Poprzez naszą działalność tworzymy możliwości rozwoju zawodowego w różnych specjalnościach.
W związku z rozwojem naszej firmy zapraszamy Kandydatów/Kandydatki do współpracy w ramach stanowiska:
Specjalista ds. Organizacji Szkoleń
(promocja i szkolenia)
Miejsce pracy: Opole
Nr ref.: _SPS_2015
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w branży ochrony środowiska
- Możliwość rozwoju, podejmowania wyzwań, uczestniczenia w ciekawych projektach i współpracy z gronem specjalistów z różnych dziedzin
- Wsparcie we wdrożeniu do standardów firmowych w pierwszych miesiącach pracy
Zapraszamy do współpracy osoby:
- Znające zagadnienia z zakresu marketingu, promocji i reklamy
- Komunikatywne i posiadające umiejętność nawiązywania długotrwałych relacji biznesowych
- Posiadające umiejętności organizacyjne oraz zarządzania swoim czasem
- Wykazujące się kreatywnością
- Z bardzo dobrą znajomością MS Office (Power Point, Word oraz Excel)
- Znające język angielski
- Posiadające prawo jazdy kat. B i gotowe do podróży służbowych
Główne zadania na oferowanym stanowisku:
- Promocja:
- Udział i reprezentacja firmy na targach i konferencjach branżowych
- Współpraca z mediami branżowymi w zakresie prowadzonych działań reklamowych i marketingowych
- Opracowywanie i realizacja działań promocyjnych
- Przygotowywanie materiałów promocyjnych
- Współpraca z Klientami
- Szkolenia:
- Organizacja i obsługa szkoleń z zakresu ochrony środowiska
Dodatkowym atutem będzie:
- Wykształcenie wyższe w zakresie marketingu, public relations, ekonomii, zarządzania, psychologii lub kierunku pokrewnym
- Doświadczenie w przygotowywaniu i realizacji akcji promocyjnych lub marketingowych
- Znajomość programów do tworzenia prezentacji oraz programów graficznych
- Umiejętność obsługiwania narzędzi Google (Analytics, AdWords)