hybrydowo || 90% zdalnie, 10% stacjonarnie z Krakowa ||
Biegle władasz francuskim? Lubisz zwierzęta tak jak my? Nie boisz się rozmawiać z ludźmi? Dołącz do nas!
Wśród Nas są marzyciele i realiści. Sportowcy i kucharze. Dowcipnisie i nieco poważniejsze persony. Mimo tej różnorodności świetnie się dogadujemy i wspólnie potrafimy wypracować biznesowy cel. Daj się poznać!
Praca polega na posprzedażowej obsłudze Klientów znanego, Internetowego sklepu zoologicznego (infolinia przychodząca, korespondencja mailowa, back office).
- Udzielamy informacji o przygotowaniu zamówienia lub braku artykułów w magazynie.
- Przekazujemy informacje na temat opóźnienia wysyłki.
- Przyjmujemy informacje w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego towaru lub jego niezgodności z zamówieniem.
- Aktualizujemy dane kontaktowe.
- Udzielamy informacji o fakturach, gwarancjach i zmianach w zamówieniu.
- Odpowiadamy również na pytania dotyczące dostawy.
Jakie są nasze oczekiwania?
- Znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie - poziom C1.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2.
- Dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzinnym.
- Komunikatywność i pozytywne nastawienie.
- Atrakcyjną stawkę gwarantowaną + system premiowy (od 46 zł/h).
- Elastyczny grafik - godziny pracy projektu: od poniedziałku do piątku to 8:00-20:00, w soboty i niedziele 9:00-16:00 (przewidujemy 1 weekend pracujący) – to ty wybierasz w jakich godzinach pracujesz, tak aby realizować pełen wymiar godzinowy.
- Pracę hybrydową - wystarczy, że pojawisz się w naszym biurze kilka razy w miesiącu.
- Kapitalną atmosferę.
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące Cię do pracy oraz wsparcie na każdym etapie pracy.
Coś mi mówi, że świetnie się u nas odnajdziesz. Aplikuj!
Poznaj
Armatis Polska
Jesteśmy firmą outsourcingową zajmującą się szeroko pojętą Obsługą Klientów dla naszych partnerów. Prowadzimy rekrutacje do pracy stacjonarnej, zdalnej oraz hybrydowej z językami obcymi m.in.: j.włoskim, j.niemieckim, j.angielskim, j.francuskim, j.hiszpańskim, j.portugalskim, j.ukraińskim.
Armatis to przede wszystkim ludzie.
Jeżeli szukasz swojej pierwszej pracy, pozwolimy Ci na osiągnięcie niezależności oraz zyskanie cennego doświadczenia w profesjonalnym zespole Specjalistów działających w obszarze Customer Care. Możesz zdobyć doświadczenie, kwalifikacje i umiejętności, które mogą być wykorzystane w wielu obszarach. Możesz poznać nowych przyjaciół. Dołącz do nas!
Jeżeli jesteś studentem i … nie chcesz poświęcać/ zaniedbywać nauki lub życia towarzyskiego, jednakże chciałbyś pracować, damy Ci szansę na pogodzenie Twoich zajęć z pracą. Możesz zarabiać pieniądze, studiować, cieszyć się z pracy, poznać nowych ludzi i zdobyć doświadczenie. Pierwszy krok zależy od Ciebie.
Jeżeli już posiadasz doświadczenie zawodowe – praca w szybko rozwijającej się firmie jak nasza zapewni Ci szansę szybszego rozwoju kariery. Z radością awansujemy nasz personel. Chcemy Cię poznać
Jeżeli chcesz coś zmienić w swoim życiu – chcesz zmienić branżę lub zawód lub też pragniesz powrócić do pracy po długiej przerwie, rozpoczęcie pracy w Armatis Polska jest łatwiejsze niż myślisz. Przywiązujemy dużą uwagę do rozwoju i szkolenia.
Czekamy na Ciebie! Do zobaczenia
Co oferujemy?
- przyjazne środowisko pracy
- szkolenia wdrażające
- możliwość dopasowania godzin pracy do Twoich innych obowiązków – elastyczne godziny, które możesz realizować również popołudniami czy w weekendy
- gwarantowaną stawkę godzinową + system premiowy uzależniony od wyników
- codzienny kontakt z żywym językiem obcym, czyli szalenie rozwijające doświadczanie!
- poznasz specyfikę różnych branż
- benefity pozapłacowe, m.in. kartę Multisport czy Ubezpieczenie na życie
Poznaj naszą ofertę!