Zadania:
• Prezentacja i doradztwo w zakresie urządzenia i odczynników dla użytkowników i potencjalnych klientów w oparciu o znajomość oferowanych produktów.
• Udział w promocji oferty diagnostycznej na powierzonym terenie w oparciu o przyjętą przez firmę strategię działania na powierzonym terenie.
• Poszukiwanie nowych klientów (wysoko specjalistyczne duże i średnie placówki w największych miastach), ze wsparciem Product Managera i pozostałego zespołu.
• Zapewnienie wsparcia aplikacyjnego dla użytkowników produktów oraz urządzeń, przeprowadzanie instalacji, szkoleń aplikacyjnych, rozwiązywanie codziennych problemów użytkowników urządzeń (telefonicznie i osobiście u klienta).
• Ścisła współpraca z serwisem technicznym firmy.
• Utrzymywanie kontaktów w zakresie serwisu aplikacyjnego i reklamacji z dostawcą urządzeń i odczynników.
• Aktywność edukacyjna dla klientów - umiejętność swobodnych wystąpień ustnych, wykłady dla diagnostów i lekarzy z dziedziny diagnostyki
• Teren działania ośrodki kliniczne i specjalistyczne w Polsce (wysoko specjalistyczne duże i średnie placówki w największych miastach). Wymagane częste wyjazdy (co najmniej 2 razy w tygodniu).
Wymagania:
• Wykształcenie diagnosty laboratoryjnego, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem pracy w szpitalnym (lub innym dużym, może być prywatnym) laboratorium diagnostycznym, najlepiej na aparatach biochemicznych (turbidymetria). Umiejętność samodzielnej obsługi tych aparatów.
• Wiedza w zakresie diagnostyki białek specyficznych i technik pomiarowych stosowanych w tym zakresie.
• Sprawność w obsłudze oprogramowania aparatu.
• Rozumienie i sprawność w rozwiązywaniu technicznych problemów z obsługiwanym aparatem.
• Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (minimum B2)
• Prawo jazdy kategorii B.
Oferta:
• Stabilne zatrudnienie w wysoce specjalistycznej firmie
• Szkolenia wdrożeniowe, a następnie możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji
• Kameralna atmosfera, organizacja zbudowana na szacunku do drugiego człowieka i współpracy
• Pakiet benefitów
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.