Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych; Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich; Przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych oraz na firmowych stronach...
  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii PR i marketingowej. Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych, prowadzenie profili. Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci (strony www, newslettery, maillingi). Realizacja działań w obrębie Prasowego Centrum Informacyjnego...
  • Specjalista ds. PR i E-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii marketingowej i PR dla Uniwersytetu WSB Merito w Gdyni. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu i PR. Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi. Aktualizacja treści na stronie www....
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Public Relations

MMSport sp.j.
Kraków
praca stacjonarna
3382 dni temu

Ogłoszenie numer: 602911, z dnia 2015-02-03

MMSport sp.j.

MMSport jest przedstawicielem, wyłącznym importerem i dystrybutorem na całą Polskę amerykańskich firm KEEN, produkującej wysokiej klasy obuwie outdoorowe oraz casualowe oraz Under Armour, jednej z największych korporacji w branży sportowej, producenta obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych.

 

W związku z dynamicznym rozwojem, do swojego biura w Krakowie poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Public Relations

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację strategii public relations zgodnie z przyjętą strategią firmy. Do jej zadań będzie należeć budowanie pozytywnego wizerunku promowanych marek, redagowanie pism, notatek prasowych, newsletterów, artykułów prasowych oraz pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych, pozytywnych relacji z dziennikarzami, blogerami i trendseterami. Ponad to w ramach swoich obowiązków będzie także organizować i koordynować wydarzenia promocyjne, a także gromadzić informacje o promowanych markach pojawiające się w mediach.

 

Obowiązki

  • Opracowywanie i wdrażanie strategii PR dla marek wraz z działem marketingu zgodnie z przyjętą strategią spółki

  • Kreowanie pozytywnego wizerunku promowanych marek w mediach (KEEN, Under Armour) nowoczesnych i tradycyjnych (pisanie artykułów, product placement, organizowanie testów odzieży, itp.)

  • Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami, bloggerami, trendsetterami, etc.

  • Przygotowywanie artykułów i notatek prasowych, newsletterów, etc.

  • Przygotowywanie treści do sklepów internetowych

  • Współpraca z działem marketingu przy opracowywaniu materiałów promocyjnych

  • Organizacja i udział w wydarzeniach i eventach promocyjnych

  • Monitorowanie informacji na temat promowanych marek pojawiających się w mediach

  • Wspieranie przełożonego w zakresie organizacji i przeprowadzania akcji marketingowych i PR-owych

  • Raportowanie działań

Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w promowaniu marek sportowych lub /i outdoorowych)

  • Doświadczenie w koordynowaniu wydarzeń promocyjnych

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane zarządzanie, marketing, pokrewne lub studia podyplomowe z zakresu Public Relations)

  • Wiedza z zakresu kreowania wizerunku i promocji w Internecie i mediach tradycyjnych

  • Chęć pogłębiania wiedzy z zakresu PR i marketingu

  • Znajomość i umiejętność obsługi portalów społecznościowych (Facebook, YouTube)

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym

  • Posiadanie prawa jazdy kat. B

  • Umiejętność łatwego pisania różnego rodzaju tekstów i budowania trwałych relacji

  • Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office

  • Kreatywność i nieszablonowość w wykonywaniu powierzonych zadań

  • Kultura osobista i komunikatywność

  • Samodzielność i zapał do działania

Mile widziane:

  • Znajomość branży sportowej

  • Znajomość obsługi programu Adobe Photoshop

  • Własna sieć kontaktów z mediami

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (początkowo na czas określony)

  • Możliwość rozwoju

  • Ciekawą pracę w branży sportowej przy markach globalnych

  • Pracę w zespole doświadczonych specjalistów

  • Przyjazną atmosferę

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych; Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich; Przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych oraz na firmowych stronach...
  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii PR i marketingowej. Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych, prowadzenie profili. Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci (strony www, newslettery, maillingi). Realizacja działań w obrębie Prasowego Centrum Informacyjnego...
  • Specjalista ds. PR i E-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii marketingowej i PR dla Uniwersytetu WSB Merito w Gdyni. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu i PR. Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi. Aktualizacja treści na stronie www....
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...