Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

    ALAB laboratoria Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa połączeń telefonicznych oraz wiadomości e-mail skierowanych do działu obsługi Klienta. Obsługa systemu reklamacyjnego. Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych. Przygotowywanie instrukcji i szkoleń wewnętrznych dla personelu z zakresu obsługi...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Punktu Informacyjnego

    Staff Partners   Warszawa, 100 m od stacji PKP Warszawa Anin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat   30,00 zł brutto/godz.
    11 dni
    Cel stanowiska: kontakt i obsługa klienta; wystawianie kart stałego klienta; wystawianie faktur sprzedaży (po wcześniejszym szkoleniu); Obsługa działu Info Point w tym: prowadzenie korespondencji z klientami; obsługa rozmów telefonicznych z klientami; wystawianie faktur na rzecz klientów;...
  • Specjalista ds. Reklamacji - branża lotnicza

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    11 dni
    Obowiązki na stanowisku: Rozpatrywanie reklamacji związanych z błędami w dokumentacji technicznej w zakresie obsługi statków powietrznych; Kontakt z przedstawicielami operatora; Współpraca z mechanikami oraz innymi działami w LOTAMS przy rozwiązywaniu procesów reklamacyjnych.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole, posiadających...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Bemowo, Połczyńska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Wrocław, Krakowska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Goleniów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    6 dni
    Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. reklamacji

BEL-POL
Wejherowo
praca stacjonarna
3618 dni temu


Poszukujemy osoby na stanowisko:


Specjalista ds. reklamacji

Miejsce pracy: Wejherowo
Nr Ref.: SdR/Wejherowo


Proponujemy:
  • umowę o pracę, która zapewni Ci bezpieczeństwo i wiarygodność,
  • gwarancję stałego zatrudnienia, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pracę w zgranym zespole fachowców i specjalistów, dającą wiele satysfakcji i motywującą do ciągłego rozwoju,
  • program szkoleń produktowych i sprzedażowych, które pozwolą na uzyskanie szybkiej samodzielności i pomogą w realizacji zadań sprzedażowych,
  • stabilny system wynagradzania.

Od kandydatów oczekujemy:
  • mile widziana znajomość asortymentu z branży budowlanej (drzwi i podłogi),
  • prawo jazdy kat. B,
  • wysokich umiejętności w organizacji pracy,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,
  • wysoka kultura osobista,
  • mile widziana znajomość tematyki reklamacyjnej.




Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 nr 101, poz. 926)

 

Poznaj

BEL-POL

Bel-Pol to rodzinna firma, lider w sprzedaży drzwi i podłóg. Nasze specjalistyczne sklepy zlokalizowane są na terenie całej Polski oraz on-line. Szczycimy się tym, że utrzymujemy dobre relacje z naszymi klientami, a oni chętnie korzystają z naszych usług.

Sukces i rozwój firmy oparty jest na kompetencjach ponad 850-osobowego zespołu. Wielu pracowników jest z nami kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt lat.


Jeśli lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować z renomowanymi dostawcami drzwi i pokryć podłogowych zapraszamy, dołącz do naszego Zespołu.

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

    ALAB laboratoria Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa połączeń telefonicznych oraz wiadomości e-mail skierowanych do działu obsługi Klienta. Obsługa systemu reklamacyjnego. Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych. Przygotowywanie instrukcji i szkoleń wewnętrznych dla personelu z zakresu obsługi...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Punktu Informacyjnego

    Staff Partners   Warszawa, 100 m od stacji PKP Warszawa Anin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat   30,00 zł brutto/godz.
    11 dni
    Cel stanowiska: kontakt i obsługa klienta; wystawianie kart stałego klienta; wystawianie faktur sprzedaży (po wcześniejszym szkoleniu); Obsługa działu Info Point w tym: prowadzenie korespondencji z klientami; obsługa rozmów telefonicznych z klientami; wystawianie faktur na rzecz klientów;...
  • Specjalista ds. Reklamacji - branża lotnicza

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    11 dni
    Obowiązki na stanowisku: Rozpatrywanie reklamacji związanych z błędami w dokumentacji technicznej w zakresie obsługi statków powietrznych; Kontakt z przedstawicielami operatora; Współpraca z mechanikami oraz innymi działami w LOTAMS przy rozwiązywaniu procesów reklamacyjnych.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole, posiadających...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Bemowo, Połczyńska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Wrocław, Krakowska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Goleniów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    6 dni
    Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.