Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Twój zakres obowiązków zbieranie ofert, ścisła współpraca z dostawcami, przygotowywanie zamówień i umów, tworzenie harmonogramu dostaw, koordynowanie dostawy i transportu, tworzenie raportów i analiz, negocjacja warunków współpracy cen, zapisów umów z Podwykonawcami i Dostawcami.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 godz.
Twój zakres obowiązków: weryfikacja umów z wykonawcami w zakresie kompleksowości przedmiotu umowy; weryfikacja zgodności dat realizacji z harmonogramem budowy; weryfikacja wyceny prac budowlanych;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Monitorowanie przebiegu certyfikacji pod kątem interoperacyjności systemu kolei, Współpraca z jednostkami badawczymi i naukowymi w kontekście certyfikacji i interoperacyjności sytemu kolejowego, Analiza i rozpatrywanie uwag zgłoszonych podczas weryfikacji podsystemów przez jednostki...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Hydrobudowa Gdańsk SA (www.hydrobudowa.com.pl) jest spółką budowlaną o ustabilizowanej pozycji na rynku. Specjalizuje się głównie w budownictwie hydrotechnicznym. Realizuje również projekty z zakresu inżynierii środowiska i budownictwa przemysłowego. W związku z nowymi projektami hydrotechnicznymi na terenie województw południowych, poszukuje kandydatów do pracy na nw. stanowisko:
Specjalista ds. rozliczeń budowy
Nr Ref.: SpR/OBH/2012
Obowiązki:
wsparcie Kierownika Budowy i Kierownika Kontraktu w rozliczeniach budowy
analiza dokumentacji technicznej;
udział w harmonogramowaniu;
stały monitoring kosztów budowy;
prowadzenie i sporządzanie niezbędnej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa budowlanego
Wymagania:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata
ukończone studia techniczne; kierunek budownictwo
biegła znajomość aplikacji MS Office; MS Project; AutoCAD
znajomość prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, FIDIC
dyspozycyjność; dokładność; wnikliwość
biegła znajomość języka angielskiego będzie atutem
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Twój zakres obowiązków zbieranie ofert, ścisła współpraca z dostawcami, przygotowywanie zamówień i umów, tworzenie harmonogramu dostaw, koordynowanie dostawy i transportu, tworzenie raportów i analiz, negocjacja warunków współpracy cen, zapisów umów z Podwykonawcami i Dostawcami.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 godz.
Twój zakres obowiązków: weryfikacja umów z wykonawcami w zakresie kompleksowości przedmiotu umowy; weryfikacja zgodności dat realizacji z harmonogramem budowy; weryfikacja wyceny prac budowlanych;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Monitorowanie przebiegu certyfikacji pod kątem interoperacyjności systemu kolei, Współpraca z jednostkami badawczymi i naukowymi w kontekście certyfikacji i interoperacyjności sytemu kolejowego, Analiza i rozpatrywanie uwag zgłoszonych podczas weryfikacji podsystemów przez jednostki...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...