Opis stanowiska: weryfikacja jakości danych oraz ich integracji z wielu źródeł; rozwój i optymalizacja narzędzi raportowych, w tym MS Excel w celu automatyzacji pracy i poprawy jakości danych; pomoc w tworzeniu ujednoliconych raportów i procedur; weryfikacja i reagowanie na ewentualne...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
(Remote) Your range of responsibilities will include medium and complex financial analysis for the statutory accounts area such as: Conversion from management GAAP to Country GAAP, On-going statutory accounting review and booking of adjustments, Day-to-day queries on these companies, Liaising with...
(Remote) Your range of responsibilities will include medium and complex financial analysis for the statutory accounts area such as: Preparation of financial statements according to Italian GAAP Conversion from management GAAP to Country GAAP; On-going statutory accounting review and booking of...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
Obowiązki: Przygotowywanie analiz służących do oceny działania efektywności firmy na potrzeby działów wewnętrznych firmy i Zarządu spółki; Pozyskiwanie i przetwarzanie danych; Analiza rentowności klientów i produktów; Optymalizacja procesów dotyczących rachunkowości zarządczej;...
Obowiązki: Przygotowywanie analiz służących do oceny działania efektywności firmy na potrzeby działów wewnętrznych firmy i Zarządu spółki; Pozyskiwanie i przetwarzanie danych; Analiza rentowności klientów i produktów; Optymalizacja procesów dotyczących rachunkowości zarządczej;...
Obowiązki: Przygotowywanie analiz służących do oceny działania efektywności firmy na potrzeby działów wewnętrznych firmy i Zarządu spółki; Pozyskiwanie i przetwarzanie danych; Analiza rentowności klientów i produktów; Optymalizacja procesów dotyczących rachunkowości zarządczej;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
Specjalista ds. Sprawozdawczości Zarządczej i Kontrollingu
Specjalista ds. Sprawozdawczości Zarządczej i Kontrollingu
Experis
Łódź
praca stacjonarna
3198 dni temu
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Sprawozdawczości Zarządczej i Kontrollingu
Miejsce pracy: Łódź
Zadania:
przygotowywanie raportów dla kadry zarządzającej
przygotowywanie raportów wykonania kosztów ogólnych dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Spółki,
bieżące monitorowanie i kontrolę zapisów księgowych, rekomendacje w zakresie planu kont oraz ich agregacji do poszczególnych linii raportowych,
udział w procesie budżetowania rocznego,
szczegółową analizę odchyleń w zakresie realizacji planów,
Opis stanowiska: weryfikacja jakości danych oraz ich integracji z wielu źródeł; rozwój i optymalizacja narzędzi raportowych, w tym MS Excel w celu automatyzacji pracy i poprawy jakości danych; pomoc w tworzeniu ujednoliconych raportów i procedur; weryfikacja i reagowanie na ewentualne...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
(Remote) Your range of responsibilities will include medium and complex financial analysis for the statutory accounts area such as: Conversion from management GAAP to Country GAAP, On-going statutory accounting review and booking of adjustments, Day-to-day queries on these companies, Liaising with...
(Remote) Your range of responsibilities will include medium and complex financial analysis for the statutory accounts area such as: Preparation of financial statements according to Italian GAAP Conversion from management GAAP to Country GAAP; On-going statutory accounting review and booking of...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
Obowiązki: Przygotowywanie analiz służących do oceny działania efektywności firmy na potrzeby działów wewnętrznych firmy i Zarządu spółki; Pozyskiwanie i przetwarzanie danych; Analiza rentowności klientów i produktów; Optymalizacja procesów dotyczących rachunkowości zarządczej;...
Obowiązki: Przygotowywanie analiz służących do oceny działania efektywności firmy na potrzeby działów wewnętrznych firmy i Zarządu spółki; Pozyskiwanie i przetwarzanie danych; Analiza rentowności klientów i produktów; Optymalizacja procesów dotyczących rachunkowości zarządczej;...
Obowiązki: Przygotowywanie analiz służących do oceny działania efektywności firmy na potrzeby działów wewnętrznych firmy i Zarządu spółki; Pozyskiwanie i przetwarzanie danych; Analiza rentowności klientów i produktów; Optymalizacja procesów dotyczących rachunkowości zarządczej;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...