Agencja Personalna HR Support to młody, lecz zgrany zespół specjalistów
Rekrutujemy - Szkolimy - Doradzamy. Do każdego podchodzimy z zaangażowaniem i empatią,
dlatego zaufało nam już tak wielu Klientów jak i Kandydatów. Nr licencji Agencji: 14952.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów, lidera rynku ds. systemów rozwiązań do zarządzania komercyjnymi parkingami, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Kutno, Piotrków Trybunalski, Sieradz, Tomaszów Mazowiecki, Łódź
Wymagania względem kandydata:
- wykształcenie techniczne: preferowane kierunki elektronika lub informatyka (magister lub inżynier),
- kilkuletnie doświadczenie zawodowe,
- gotowość do podróży służbowych,
- zaawansowana znajomość języka angielskiego wymóg konieczny (znajomość języka niemieckiego lub francuskiego będzie,
- dodatkowym atutem),
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- znajomość systemów zdalnego sterowania i administrowania (Remote Control Software),
- umiejętność prowadzenia szkoleń wdrożeniowych,
- zdolność analitycznego myślenia przy rozwiązywaniu problemów w złożonych systemach sieciowych,
- zorientowanie na klienta, umiejętność pracy w grupie, samodzielność, inicjatywa,
- sprawna komunikacja ustna i pisemna z klientami i usługodawcami.
Zakres obowiązków:
- wsparcie techniczne klientów (również międzynarodowych) przy instalacji i rozwiązywaniu problemów systemów zarządzania parkingiem telefoniczne i na miejscu,
- przeprowadzanie testów urządzeń( przygotowanie, przeprowadzenie i dokumentacja wyników),
- prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla klientów,
- realizacja zleceń klientów przy pomocy firmowego systemu obsługi zgłoszeń.
Firma oferuje:
- ciekawą i urozmaiconą pracę w międzynarodowym środowisku,
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia oraz umowy,
- samodzielne stanowisko pracy,
- liczne i międzynarodowe szkolenia wdrażające oraz uzupełniające wiedzę i doświadczenie.