Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego,który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku.Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta, lidera innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie automatyki przemysłowej i automatyzacji procesów poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. techniczno - handlowych
Miejsce pracy: mazowieckie/ Nadarzyn
Miejsce Pracy: Nadarzyn
Obowiązki
- Zapewnienie informacji techniczno-handlowej dla klientów– kontakt telefoniczny oraz mailowy
- Budowanie i utrzymanie relacji biznesowych z klientami,rozpoznanie ich potrzeb
- Przygotowywanie specyfikacji technicznych i ofert handlowych
- Doradztwo w zakresie doboru odpowiedniego rozwiązania
- Kompleksowa obsługa zamówień i zapytań
- Współpraca z przedstawicielami terenowymi i wspieranie ich działań
- Raportowanie nt. kontaktów klientów i aktywne rozwijanie bazy danych dotyczących rynku
- Współpraca z wszystkimi innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie
- Optymalizacji obsługi klientów i w oparciu o strategiczne cele działania firmy
- Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów z oferowanych usług handlowych
Wymagania
- Wysoka kultura osobista, wytrwałość, dokładność i rzetelność
- Umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, otwartość
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i prowadzeniu konwersacji
- Min. wykształcenie średnie (mile widziane techniczne lub w trakcie studiów)
- Łatwość uczenia i chęć do ponoszenia własnych kwalifikacji
- Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- Mile widziana znajomość podstawowych regulacji handlowych i prawnych
Oferujemy
- Wynagrodzenie: 3800 PLN brutto + 25% premii (rozliczane kwartalnie)
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bez pośrednictwa agencji
- Prywatna opieka medyczna LuxMed.
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego