Jesteśmy grupą pasjonatów, którzy produkują i sprzedają wędliny oraz rozbierają świeże mięso wieprzowe, wołowe i drobiowe. Lubimy to, co robimy, a robimy to, co lubią jeść Polacy – czyli smaczne i niedrogie szynki, polędwice, kiełbasy kanapkowe, mielonki, kiełbasy cienkie i parówki. A najlepiej w Polsce potrafimy robić pasztetowe i pasztety, które są liderami w swoim segmencie. Każdy koneser kiełbas suchych zna naszą myśliwską i jałowcową spod znaku Duda Specialite, które gromią swoim smakiem, wysuszeniem i kruchością wszystkie podobne produkty na rynku. Naszą ofertę uzupełniamy paletą smacznych dań gotowych. W odrębnym zakładzie produkujemy również karmę dla naszych czworonogich przyjaciół. Zajmujemy się również działalnością transportowo-logistyczną oraz prowadzimy sieć sklepów mięsnych i spożywczych. To czym się zajmujemy, staramy się robić najlepiej, jak tylko potrafimy. Nasi klienci to doceniają. Dzięki Wam jesteśmy jednym z liderów przetwórstwa mięsnego w Polsce. To dla Was powstał największy w Polsce zakład przetwórczy o powierzchni hal produkcyjnych liczącej ponad 8 hektarów na trzech poziomach, który każdej doby może produkować ponad 500 ton wędlin i codziennie dostarczać drugie tyle świeżo rozebranego mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego. To jedyny taki obiekt w Polsce, który dzięki zastosowaniu najbardziej zaawansowanych technologii, pozwala nam produkować taniej i bardziej efektywnie, niż robią to inni. Dzięki temu jesteśmy bardziej konkurencyjni i cały czas się rozwijamy.
- przygotowanie i wdrażanie komunikacji trade marketingowej zgodnie ze strategią firmy
- tworzenie planów promocyjnych i harmonogramów działań dla poszczególnych klientów, kanałów sprzedaży oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją,
- przygotowywanie analiz i raportów na podstawie danych wewnętrznych i zewnętrznych
- regularna współpraca z Działem Sprzedaży w celu realizacji założonych planów
- monitoring działań konkurencji w rynku
- opracowanie koncepcji materiałów POS, koordynacja ich produkcji, dystrybucji oraz ich prawidłowego wykorzystywania
- bieżąca współpraca z firmami zewnętrznymi przy realizacji projektów (agencje reklamowe, drukarnie),
- przygotowywanie raportów i analiz efektywności przeprowadzonych działań.
- doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziana branża FMCG oraz Trade Marketing/ Marketing)
- wykształcenia wyższego (mile widziane kierunki: ekonomia, marketing, zarządzanie)
- zdolności analitycznych i organizacyjnych oraz dokładności, sumienności i terminowości
- komunikatywności, aktywności oraz dynamiki w działaniu
- dużej samodzielności i umiejętności ustalania priorytetów
- dyspozycyjności i gotowości do podróży służbowych
- prawo jazdy kat. B
- praca w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę o pracę
- narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych: samochód, telefon komórkowy, laptop
- atrakcyjne wynagrodzenie