„Wadwicz” to najstarsza Agencja Zatrudnienia w Polsce. Lata doświadczeń na rynku pracy pozwoliły nam wypracować dzisiejszy model współpracy, który na pierwszym miejscu stawia Pracownika. Naszym celem jest znaleźć dla Ciebie pracę, w której będziesz mógł realizować swoje marzenia i aspiracje. W tym celu współpracujemy z najlepszymi. Oferujemy Ci pracę na rzecz naszego Klienta – jednej z największych firm telekomunikacyjnych w kraju mając nadzieję, że znajdziesz w niej satysfakcję, stabilność i możliwość rozwoju.

 

Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Toruń

 

Lubisz pracę z ludźmi, ciągłe wyzwania, kochasz dynamiczny rozwój i uwielbiasz pomagać innym? Ta oferta jest dla Ciebie!

 

W czym nam możesz pomóc?

  • wsparcie klienta sieci komórkowej i stacjonarnej
  • budowa pozytywnych relacji biznesowych
  • obsługa infolinii przychodzącej o profilu informacyjnym i utrzymaniowym

Najważniejsze powody, dla których warto z nami pracować:

  • Umowa o pracę już od pierwszego dnia szkolenia
  • Pakiet profesjonalnych szkoleń merytorycznych
  • Wynagrodzenie godzinowe (15,00 zł/1h brutto) plus regularne premie
  • Jasno określony grafik pracy bez godzin nocnych
  • Opieka i wsparcie Koordynatora na miejscu
  • Programy pozapłacowe:
    • Multisport
    • Ubezpieczenie grupowe
    • Pakiety medyczne
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Dostęp do najnowszych technologii telefonicznych i informatycznych
  • Praca na rzecz stabilnej firmy o ugruntowanej pozycji na polskim rynku

Wystarczy że:

  • posiadasz praktyczną znajomość obsługi komputera
  • chcesz się rozwijać i zdobywać doświadczenie zawodowe i nowe umiejętności
  • potrafisz i lubisz pomagać innym
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj stanowisko: Konsultant Telefoniczny

Konsultant telefoniczny to osoba, która za pomocą telefonu, skypa udziela porad dla klientów biznesowych lub indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usług it, prawie, finansach, reklamie, a także buduje i utrzymuje pozytywne relacje z klientami. Pracownik ten powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz umiejętności w obsłudze komputera w stopniu ...

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl