„Wadwicz” to najstarsza Agencja Zatrudnienia w Polsce. Lata doświadczeń na rynku pracy pozwoliły nam wypracować dzisiejszy model współpracy, który na pierwszym miejscu stawia Pracownika. Naszym celem jest znaleźć dla Ciebie pracę, w której będziesz mógł realizować swoje marzenia i aspiracje. W tym celu współpracujemy z najlepszymi. Oferujemy Ci pracę na rzecz naszego Klienta – jednej z największych firm telekomunikacyjnych w kraju mając nadzieję, że znajdziesz w niej satysfakcję, stabilność i możliwość rozwoju.

 

Aktualnie dla Naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Toruń


Lubisz pracę z ludźmi, ciągłe wyzwania, kochasz dynamiczny rozwój i uwielbiasz pomagać innym?

Ta oferta jest dla Ciebie!


Czym będziesz się zajmować:
  • Wsparcie klienta sieci komórkowej i stacjonarnej
  • Budowa pozytywnych relacji biznesowych
  • Obsługa infolinii przychodzącej o profilu informacyjnym i utrzymaniowym
Co dla Ciebie:
  • Umowa o pracę już od pierwszego dnia szkolenia
  • Pakiet profesjonalnych szkoleń merytorycznych na miejscu
  • Wynagrodzenie godzinowe (15,00 zł/1h brutto) + premie
  • Jasno określony grafik pracy bez godzin nocnych
  • Opieka i wsparcie Koordynatora na miejscu
  • Programy pozapłacowe:
  • Multisport
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Pakiety medyczne
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Dostęp do najnowszych technologii telefonicznych i informatycznych
  • Praca na rzecz stabilnej firmy o ugruntowanej pozycji na polskim rynku
Wystarczy że:
  • Posiadasz praktyczną znajomość obsługi komputera
  • Chcesz się rozwijać i zdobywać doświadczenie zawodowe i nowe umiejętności
  • Potrafisz i lubisz pomagać innym

 

Dołącz do nas. Wszystkiego co trzeba nauczymy Cię w przyjaznej i miłej atmosferze.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj

Wadwicz Sp. z o.o.

Agencja Pracy Tymczasowej WADWICZ sp. z o.o. (dawniej "ŻAK") specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze firm w ramach outsourcingu oraz outsourcingu personalnego. Naszą misją jest przejmowanie kompleksowej obsługi poszczególnych segmentów przedsięwzięć naszych Klientów, od obsługi personalnej po pełne przejęcie odpowiedzialności za poszczególne działy. Zatrudniamy doświadczonych, wysokiej klasy specjalistów będących w stanie sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl