Podobne oferty pracy

Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. niemieckim

Jobhouse Sp. z o.o.

Toruń

W Agencji Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego Jobhouse pod jednym dachem świadczymy wszelkie usługi związane z pracą – przede wszystkim rekrutacje stałe i leasing pracowniczy, a także projekty typu direct search (head hunting), outplacement, try & hire, doradztwo HR oraz obsługę kadrowo-płacową. Nasza oferta skierowana jest zarówno do firm, które chciałyby scedować część obowiązków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi na firmę zewnętrzną, jak i do potencjalnych pracowników - osób bezrobotnych, chcących zmienić pracę lub uzyskać dodatkowe źródło dochodów. Agencja pracy Jobhouse skutecznie pomaga firmom z Gdańska, Warszawy, a także innych miast Polski, oferując fachowe doradztwo, profesjonalną obsługę Klienta, zaangażowanie i terminowość. Potwierdzeniem naszej rzetelności jest Certyfikat KRAZ, który otrzymaliśmy w kwietniu 2011 roku.

Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. niemieckim
Miejsce pracy: Toruń
Nr ref.: TECH/SUP/TOR/GER

Obowiązki:

  • Wspieranie międzynarodowych klientów zewnętrznych i wewnętrznych głównie w przypadku incydentów związanych z komunikacją elektroniczną
  • Współpraca z klientami biznesowymi i informatykami za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i internetowej,
  • Analiza incydentu, korekta i obsługa komunikatów związanych z przepływem materiałów klienta
  • Określanie, ocena i ustalanie priorytetów problemów i skarg klientów
  • Analiza problemów klienta, proponowanie rozwiązań, zapewnienie wsparcia technicznego
  • Pomoc w ocenie nowych usług, procesów i technologii wprowadzonych w helpdesk

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B2) – warunek konieczny
  • Komunikatywna znajomość j. niemieckiego (poziom min. B1 / B2) – warunek konieczny
  • Podstawowe umiejętności techniczne/informatyczne
  • Podstawowe umiejętności na poziomie Unix / Linux / Windows Server będą dodatkowym atutem
  • Mile widziana znajomość ram ITIL oraz znajomość narzędzi zarządzania usługami IT
  • Mile widziana znajomość innych języków (szwedzki, norweski, fiński)
  • Nastawienie na rozwój umiejętności informatycznych, chęć nauki

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
  • Pakiet socjalny przy umowie o pracę: karta Multisport + prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie oraz różne dodatki do wynagrodzenia (np. na święta Bożego Narodzenia, dodatek do urlopu)
  • Programy rozwojowe, szkolenia
  • Bezpłatny udział w kursach językowych
  • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • Możliwość odbywania podróży zagranicznych
  • Przyjazną atmosferę
  • Pracę dla dużej, międzynarodowej firmy w nowym biurze w Centrum Torunia

 

Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV w języku angielskim.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Jobhouse Sp. z o.o. z siedzibą na al. Grunwaldzkiej 31 80-241 Gdańsk moich danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadanie i przetwarzanie danych osobowych oraz ich udostępnianie klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.) aż do momentu wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem/am poinformowany/a o prawach do poprawiania, dostępu i ochrony tych danych. Informujemy, że administratorem zbieranych danych osobowych jest Jobhouse Sp. z o.o. z siedzibą na al. Grunwaldzkiej 31 80-241 Gdańsk (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 7097), gdzie zbierane są i zabezpieczane dane."

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl