Grupa TAURON to druga co do wielkości zintegrowana grupa energetyczna w Polsce kontrolująca pełen łańcuch wartości, począwszy od wydobycia węgla aż po sprzedaż energii elektrycznej do klientów końcowych. Obejmuje swoim działaniem 18 % powierzchni kraju na terenie pięciu województw. Grupa TAURON to jeden z największych podmiotów gospodarczych w kraju oraz największy sprzedawca i dystrybutor energii elektrycznej. W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, Południowy Koncern Węglowy, TAURON Ekoenergia, Kopalnia Wapienia „Czatkowice” oraz TAURON Ciepło.
TAURON Polska Energia SA jest spółką holdingową w Grupie TAURON notowaną od 2010 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w ramach WIG20 – indeksu największych spółek giełdowych.
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. - poszukuje kandydatów na stanowisko:
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w zakresie wsparcia klientów zlokalizowanych w różnych lokalizacjach
- Umiejętność szybkiego uczenia się
- Łatwość w poruszaniu się w tematach nowych technologii i informatyki
- Znajomość zagadnień dotyczących sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną (i czytania dokumentacji w języku angielskim)
- Umiejętność współpracy i budowania relacji z klientem wewnętrznym
- Prawo jazdy kat. B (czynne)
- Obsługa zamówień i zakupów sprzętu IT w obszarze działalności Biura
- Rozliczanie zamówień/zakupów oraz fakturowanie w systemie SAP
- Znajomość sprzętu komputerowego
- Utrzymywanie bazy CMDB
- Codzienny kontakt z klientem
- Instalacja sprzętu
- Pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się Spółce
- Pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje
- Stabilne warunki pracy i pakiet świadczeń socjalnych