Specjalista ds. Wsparcia Zarządzania
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: AM/PKS/CBKS/01/2018
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- Uczestnictwo w procesie nawiązania relacji z klientem strategicznym poprzez analizę dokumentacji klientów w procesie Customer Due Diligence - Poznaj Swojego Klienta (CDD),
- Dokonywanie oceny ryzyka operacyjnego klienta strategicznego przed nawiązaniem relacji z klientem,
- Samodzielnie przeprowadzanie procedury identyfikacji i akceptacji klienta (CDD) oraz gromadzenie dowodów przeprowadzonej procedury,
- Uzyskiwanie rekomendacji compliance i akceptacji sygnatariuszy CDD po przeprowadzonej analizie klienta,
- Uczestnictwo w projektach związanych z ryzykiem operacyjnym, prowadzonych przez Departament Compliance w zakresie prawidłowego funkcjonowania procedur identyfikacji klientów w ramach Korporacyjnej Sieci Sprzedaży,
- Analizowanie i opiniowanie wniosków na Zarząd Banku/zagadnień/inicjatyw zgłoszonych przez inne Jednostki Banku i Pion Klientów Strategicznych.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego, preferowane kierunki ekonomiczne lub prawnicze,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie intermediate,
- Minimum rocznego doświadczenia zawodowego,
- Umiejętności obsługi MS Office,
- Proaktywności, Znajomości produktów bankowych,
- Doskonałych zdolności organizacyjnych,
- Samodzielności,
- Znajomość drugiego języka (niemiecki/francuski) mile widziana.
Naszym pracownikom oferujemy: