Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr Ref.: SDSWIAP/2014/11/130
- współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie naliczania wynagrodzeń i administracji personalnej,
- kontrolowanie sposobu i poprawności naliczania wynagrodzeń,
- administrowane dokumentacją personalną,
- przygotowywanie niezbędnych dokumentów personalnych (m.in. dot. nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy),
- sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu płac i administracji personalnej,
- wsparcie zespołu HR w dodatkowych czynnościach,
- podejmowanie decyzji z zachowaniem przepisów prawa pracy i obowiązujących procedur,
Praca na zastępstwo na okres ok. 1 roku.
- ukończone studia wyższe (preferowane o kierunku ekonomicznym),
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 1 rok),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MSExcel,
- doskonała organizacja pracy,
- rozwinięte umiejętności analityczne,
- rzetelność i dokładność w działaniu,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
- pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku,
- bardzo dobrą atmosferę pracy,
- możliwość rozwoju kariery i umiejętności w globalnej, rozwijającej się organizacji,
- atrakcyjne wynagrodzenie,