Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Główne obowiązki:
• Poszukiwanie, wybór i zarządzanie dostawcami (analiza rynku, wybór, ocena) w zakresie surowców;
• Negocjowanie warunków umów na dostawy materiałów;
• Stałe monitorowanie i analizowanie wyznaczonych wskaźników KPI w obszarze zakupów;
• Realizacja założonych celów dla oszczędności zakupowych dla zakładu;
• Analiza potrzeb zakupowych oraz przeprowadzanie procesu ofertowania w celu optymalizacji parametrów zakupów;
• Realizacja zadań związanych z klasyfikacją i oceną dostawców;
• Kompletowanie dokumentacji oraz archiwizacja w bazach danych;
• Współtworzenie procedur, instrukcji, zasad dotyczących procesu zakupowego.
Wymagania:
• Min. 2 -letnie doświadczenie zawodowe w firmie produkcyjnej w obszarze zakupów i negocjacji warunków zakupowych – warunek konieczny;
• Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie min. średniozaawansowanym – warunek konieczny;
• Wykształcenie min. średnie;
• Wysokie zdolności negocjacyjne oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej;
• Kreatywność, samodzielność, inicjatywa;
• Umiejętność pracy przy wielu projektach, wielozadaniowość;
• Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, dodatkowym atutem będzie znajomość SAP.
Nasz Klient oferuje:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
• Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy;
• Narzędzia: m.in. laptop, telefon;
• Szkolenia specjalistyczne i rozwojowe;
• Pakiet socjalny i benefity.
Oferta dotyczy pracy stałej.