Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Obecnie dla jednego z naszych klientów, dużej firmy z branży telekomunikacyjnej, szukamy specjalisty na stanowisko:
- Tworzenie analiz i raportów z realizacji usług, na potrzeby zarządcze
- Prezentacja wyników oraz przedstawianie rekomendacji w tym zakresie
-
Analiza danych dotyczących usług, w celu identyfikacji obszarów wymagających podniesienia poziomu jakości świadczonych usług
-
Zgłaszanie rekomendacji dotyczących akcji naprawczych
-
Inicjowanie oraz monitorowanie akcji naprawczych
-
Monitorowanie wskaźników w celu rozliczania wyników akcji naprawczych
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny
-
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów ( informatyka, matematyka, telekomunikacja)
-
Wysokie umiejętności analityczne
-
Bardzo dobra znajomość programów Access, MS Excel (mile widziana znajomość VBA SQL), Power Point
-
Umiejętność przygotowywania czytelnych prezentacji - wyjątkowa dbałość o szczegóły
-
Dobra organizacja pracy
-
Systematyczność
-
Samodzielność
-
Dyspozycyjność
- Stabilne zatrudnienie
- Pracę w pełnym wymiarze godzin
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy