Legal Process Administration sp. z o.o., zajmuje się wsparciem i rozwojem produktów IT, na potrzeby GK Kredyt Inkaso. Spółka zatrudnia ponad trzydziestoosobowy zespół IT, co zapewnia jej korzystanie z najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych, wpływających na efektywność procesów biznesowych.
Spółka obecnie poszukuje pracowników na stanowisko:
Specjalista IT ds. Wsparcia Użytkowników (helpdesk)
Miejsce pracy: Zamość
Zadania:
- bezpośrednia praca z użytkownikami (również anglojęzycznymi),
- rejestrowanie i analiza zgłoszeń użytkowników,
- samodzielne rozwiązywanie problemów na pierwszej linii wsparcia IT,
- zbieranie informacji na temat poziomu jakości świadczonych usług (SLA),
- udział w projektach realizowanych przez dział ICT.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie (warunek konieczny),
- znajomość serwerów Windows 2008 R2 oraz Active Directory,
- znajomość systemów operacyjnych Windows XP/7 ,
- przynajmniej podstawowa znajomość systemu Linux (dowolna dystrybucja),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office 2010/2013,
- bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego (stacje robocze, drukarki, skanery, sprzęt sieciowy) oraz jego diagnozowania,
- komunikatywność,
- umiejętność logicznego myślenia.
Mile widziane:
- znajomość relacyjnych baz danych oraz języka T-SQL,
- znajomość zagadnień związanych z Voip oraz Asterisk,
- znajomość zagadnień związanych z budową i diagnozowaniem sieci LAN i WAN.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u solidnego i wiarygodnego pracodawcy,
- możliwość rozwoju poprzez szkolenia oraz pracę w zespole doświadczonych specjalistów,
- motywujący system wynagrodzenia,
- możliwość przystąpienia do bezpłatnego prywatnego programu medycznego.