Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Biura Obsługi Klienta / dział rozliczeń

    Dermotechnika Sp.j.   Warszawa, ul. Łabiszyńska 21 AE    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Domaniewska 39    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    3 godz.
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego,...
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów

    QUASAR ELECTRONICS   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Odpowiednim Kandydatem na to stanowisko będzie osoba z doświadczeniem w Dziale Obsługi Klienta oraz z umiejętnościami do prowadzenia aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osoby, która będzie współpracować z obecnymi Klientami naszej firmy i rozwinie sprzedaż produktów poprzez identyfikację i...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Wawer    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Sprzedaży

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: nawiązywanie kontaktu z Klientami indywidualnymi (telefonicznie, na czacie, mailowo) profesjonalne doradzanie Klientom; rozwijanie swoich umiejętności negocjacyjnych; finalizacja procesu - podpisanie umowy z Klientem; Szukamy Ciebie, jeśli: jesteś na...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży i Wynajmu Maszyn Budowlanych

    Norma Machinery   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę   7 000 - 14 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    koordynacja sprzedaży i wynajmu maszyn budowlanych; nawiązywanie kontaktów z firmami; praca w terenie; przygotowanie ofert, prezentowanie i negocjowanie warunków współpracy; pozyskiwanie klientów; bieżąca obsługa klientów zgodna ze standardami firmy; utrzymywanie długofalowych relacji z...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    24 godz.
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...
  • Pracownik Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa, al. Jerozolimskie 184    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta. Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary. Prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta B2B

    Kreski Spółka Jawna Piotr Gałecki Łukasz Gałecki   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 6 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Aktywna obsługa klienta; Przygotowywanie ofert i wycen napraw serwisowych sprzętu; Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych; Współpraca z pozostałymi działami firmy; Rozkład aktywności: obsługa e-mail 50%, zgłoszenia systemowe 25%, rozmowy telefoniczne 25%
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Działu Obsługi Klienta Warszawa
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim

Foundever
Warszawa
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca stacjonarna
rekrutacja online
41 dni temu
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim
Miejsce pracy: Warszawa

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami
  • Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych
  • Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

  • Biegle posługujesz się językiem polskim (C1) i angielskim (C1);
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, jesteś osobą empatyczną i dokładną
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać. 

Kilka ważnych informacji:

  • Umowa o pracę lub umowa zlecenie
  • Godziny pracy: poniedziałek - niedziela 9:00-20:00 (5 dni po 8h dziennie) 
  • Praca z nowoczesnego biura w Warszawie

Dołącz do nas a zyskasz:

  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;    
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);  
  • Pracę całkowicie zdalną
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole. 
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicant's agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Podobne oferty

  • Pracownik Biura Obsługi Klienta / dział rozliczeń

    Dermotechnika Sp.j.   Warszawa, ul. Łabiszyńska 21 AE    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Domaniewska 39    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    3 godz.
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego,...
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów

    QUASAR ELECTRONICS   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Odpowiednim Kandydatem na to stanowisko będzie osoba z doświadczeniem w Dziale Obsługi Klienta oraz z umiejętnościami do prowadzenia aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osoby, która będzie współpracować z obecnymi Klientami naszej firmy i rozwinie sprzedaż produktów poprzez identyfikację i...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Wawer    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Sprzedaży

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: nawiązywanie kontaktu z Klientami indywidualnymi (telefonicznie, na czacie, mailowo) profesjonalne doradzanie Klientom; rozwijanie swoich umiejętności negocjacyjnych; finalizacja procesu - podpisanie umowy z Klientem; Szukamy Ciebie, jeśli: jesteś na...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży i Wynajmu Maszyn Budowlanych

    Norma Machinery   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę   7 000 - 14 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    koordynacja sprzedaży i wynajmu maszyn budowlanych; nawiązywanie kontaktów z firmami; praca w terenie; przygotowanie ofert, prezentowanie i negocjowanie warunków współpracy; pozyskiwanie klientów; bieżąca obsługa klientów zgodna ze standardami firmy; utrzymywanie długofalowych relacji z...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    24 godz.
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...
  • Pracownik Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa, al. Jerozolimskie 184    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta. Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary. Prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta B2B

    Kreski Spółka Jawna Piotr Gałecki Łukasz Gałecki   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 6 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Aktywna obsługa klienta; Przygotowywanie ofert i wycen napraw serwisowych sprzętu; Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych; Współpraca z pozostałymi działami firmy; Rozkład aktywności: obsługa e-mail 50%, zgłoszenia systemowe 25%, rozmowy telefoniczne 25%