Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Organizacji Eventów Warszawa
Specjalista / Starszy specjalista w Departamencie Wsparcia Przedsiębiorczości Sekcja Projektów Międzynarodowych

Specjalista / Starszy specjalista w Departamencie Wsparcia Przedsiębiorczości Sekcja Projektów Międzynarodowych

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Warszawa
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dziś wygasa13 dni temu
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista / Starszy specjalista w Departamencie Wsparcia Przedsiębiorczości Sekcja Projektów Międzynarodowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: S/SS/DWP/05/24
Główne obowiązki:
  • Organizacja wydarzeń korporacyjnych, z zakresu kojarzenia przedsiębiorców (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i  informacyjno-promocyjnym (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą.
  • Udział w realizacji projektu na rzecz promocji zagranicznej polskich startupów, w tym udział w przygotowywaniu dokumentacji konkursowej dla startupów, ocenie wniosków, prowadzenie i rozliczanie umów.
  • Realizacja działań z zakresu współpracy bilateralnej w ramach programu Grantów Norweskich, w tym udział w organizacji konkursów dla przedsiębiorców (ocena wniosków, prowadzenie umów z beneficjentami i rozliczenia umów).
  • Realizacja innych działań Agencji z zakresu międzynarodowej współpracy gospodarczej i instytucjonalnej.
Wymagania konieczne:
  • wykształcenie wyższe (min. licencjat);
  • doświadczenie zawodowe związane z organizacją wydarzeń kooperacyjnych (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) lub informacyjno-promocyjnych (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne),
  • biegła znajomość języka angielskiego (min. C1), umiejętność przygotowywania oficjalnych pism, dokumentów i prezentacji w tym języku;
  • biegła znajomość obsługi programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, systematyczność,
  • umiejętność równoległej pracy nad kilkoma projektami,
  • umiejętność pracy w zespole.
Wymagania pożądane:
  • znajomość drugiego języka obcego,
  • doświadczenie zawodowe związane z działaniami na rzecz rozwoju startupów,
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  • doświadczenie w realizacji, w tym rozliczaniu, projektów finansowanych ze środków publicznych​,
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, w tym doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji przetargowych.
  • znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu w Polsce i za granicą.
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • premię regulaminową,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • szkolenia,
  • atrakcyjną lokalizację,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.
Termin zgłoszeń: do 20.05.2024 r.

Aplikacje można składać również na adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa Kancelaria czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.30-16.30.

Inne informacje:
  • metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy, doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
  • oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa

Dlaczego warto?

Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.

Podobne oferty

  • Administrator do studia urody

    GRACE PRO SP. Z O.O.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Czym będzie się zajmować osoba zatrudniona na tym stanowisku? Optymalizacja grafiku warsztatów szkoleniowych; Stworzenie komfortowych warunków funkcjonowania studia zarówno dla stałych pracowników biura, jak i klientów. Prowadzenie tabeli kosztów dla każdego komercyjnego warsztatu...
  • Specjalista ds. kluczowych klientów edukacyjnych i B2B

    Odeon Dybiec Adamiak Sp. J.   Sochaczew, ul. Żeromskiego 8    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Dlaczego My (Kino Odeon, e-kinoodeon, Cisza, kamera, akcja ! - młodzieżowy kod filmowy) Z ogromną przyjemnością przedstawiamy kino Odeon, wyjątkowe miejsce na kulturalnej mapie Sochaczewa. Odeon to nie tylko kino to również projekt, który ma odpowiadać na wszelkie potrzeby i oczekiwania...
  • Koordynator Konferencji Szkoleniowych - Event Manager

    Termedia Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    realizacja bieżących projektów konferencyjnych negocjacje z podwykonawcami budżetowanie i rozliczanie projektów konferencyjnych zarządzanie zespołem w trakcie wydarzeń konferencyjnych nadzór nad promocją i działaniami marketingowymi realizowanych konferencji współpraca z dostawcami...