- Ogłoszenie nr: 161962
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 lipca 2014 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- w Biurze Audytu Wewnętrznego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53,
00-847 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- udział w pracach dotyczących określania wytycznych i zadań w zakresie Systemu Zarządzania Jakością dla Generalnej Dyrekcji;
- udział we wprowadzaniu zmian w dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością w Centrali GDDKiA oraz inicjowaniu działań korygujących i zapobiegawczych;
- współpraca przy analizie i monitorowaniu zagrożeń w zakresie funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością oraz wsparcie w organizacji przeglądów kierowniczych Systemu Zarządzania Jakością;
- udział w czynnościach wspomagających utrzymanie systemu kontroli zarządczej w jednostce oraz uczestnictwo w przygotowaniu jednostki do samooceny i zarządzania ryzykiem;
- realizacja pod nadzorem audytora wewnętrznego zadań audytowych o charakterze zapewniającym i doradczym, w tym dokonywanie analizy ryzyka w obszarze objętym zadaniem oraz opracowywanie programów i sprawozdań z audytów;
- przygotowywanie analiz, informacji i sprawozdań w zakresie działania Biura Audytu Wewnętrznego;
- współudział w przygotowaniu rocznego i wieloletniego planu zadań Biura Audytu Wewnętrznego oraz harmonogramów ich realizacji;
- współpraca ze Stanowiskiem ds. wspomagania systemu zarządzania ryzykiem w Generalnej Dyrekcji w zakresie zapewnienia spójności i integralności Systemu Zarządzania Jakością z wymogami przepisów o finansach publicznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych;
- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem;
- większość czynności wykonywanych jest w pozycji siedzącej;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
- praca w siedzibie urzędu, a także cykliczne wyjazdy służbowe;
- praca wymaga szczególnej koncentracji i samodzielności;
- stres związany z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz;
- zagrożenie korupcją
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w budynku biurowym:
- praca administracyjno-biurowa przy użyciu urządzeń takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner;
- praca w budynku wielopiętrowym w pokojach wieloosobowych;
- budynek wyposażony jest w windy – klatka schodowa z szybami windowymi oddzielona drzwiami z samozamykaczem;
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajdują się na każdym piętrze budynku w siedzibie przy ul. Wroniej;
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym;
- w przypadku wyjazdów służbowych korzystanie ze środków transportu publicznego albo z samochodu służbowego nieprzystosowanego dla potrzeb osób niepełnosprawnych;
- w trakcie wykonywania obowiązków wymagane jest poruszenia się po różnych poziomach budynku biurowego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej i zarządzania organizacją;
- znajomość normy ISO 9001:2008 oraz ustaw: o rachunkowości, prawa zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego;
- wiedza specjalistyczna z zakresu: systemów zarządzania w organizacji, finansów publicznych, metodologii audytu wewnętrznego, oceny jakości audytu wewnętrznego, metod identyfikacji i analizy ryzyka oraz technik zarządzania ryzykiem w działalności instytucji;
- aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się postepowaniu sprawdzającemu;
- umiejętność obsługi programów pakietu MS Office.
- 1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
- przeszkolenie z zakresu normy ISO 9001:2008 lub audytu wewnętrznego lub kontroli zarządczej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- umiejętność przedstawiania kwestii wrażliwych, argumentowania i przekonywania,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- umiejętność analizy zebranych informacji oraz umiejętne formułowanie wniosków,
- samodzielność i inicjatywa w działaniu, asertywność, kreatywność, odporność na stres.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów