- Ogłoszenie nr: 167390
- Data ukazania się ogłoszenia: 03 marca 2015 r.
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw nadzoru inwestorskiego
- w Biurze Obsługi i Informatyki WUW w Poznaniu nr ref. 11/15
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
- ul. Kościuszki 95
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- samodzielne prowadzenie inwestycji budowlanych i pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla prac budowlanych w celu prawidłowej ich realizacji i egzekwowania zapisów umów z wykonawcami
- kontolowanie poprawności dokumentacji projektowo-kosztorysowych sporządzanych na potrzeby urzędu i pełnienie roli doradczej w celu weryfikacji zastosowanych rozwiązań i szacunkowych kosztów realizacji prac
- samodzielne dokonywanie przeglądów stanu technicznego nieruchomości urzędu i na ich podstawie przy współpracy z innymi stanowiskami przygotowywanie danych niezbędnych do opracowywania i aktualizowania planu remontów
- samodzielne sporządzanie kosztorysów dla drobnych prac remontowych z użyciem specjalistycznego programu komputerowego w celu określenia szacunkowych kosztów ich wykonania
- uzgadnianie wartości kosztorysów dla robót budowlanych i usług wykonywanych przez firmy zewnętrzne w celu wynegocjowania korzystniejszych cenowo warunków
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu; z uwagi na rozmieszczenie urzędu w kilku budynkach na terenie miasta praca również poza siedzibą biura
-wyjazdy służbowe do delegatur urzędu na terenie województwa
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją oraz związanej z kontaktami z ludźmi
- stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku biurowego
- z uwagi na usytuowanie budynku poza główną siedzibą urzędu występuje konieczność częstego przemieszczania się do pozostałych budynków urzędu (odbiór i wysyłka poczty, dostarczenie dokumentacji itp.)
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe
- klatka schodowa o stromych, przekraczających normatyw stopni, schodach z poręczami
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę, z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
- budynek zabytkowy nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie techniczne (budowlane)
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi
- umiejętność kosztorysowania w programie NORMA
- znajomość ustawy Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Kpa
- umiejętność interpretacji i stosowania prawa w praktyce
- co najmniej 1 rok praktyki zawodowej przy zabytkach
- co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
- radzenie sobie ze stresem
- wysoka kultura osobista
- umiejętność rozwiązywania problemów
- biegła obsługa komputera
- zdolność analitycznego myślenia
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów