Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. kluczowych klientów edukacyjnych i B2B

    Odeon Dybiec Adamiak Sp. J.   Sochaczew, ul. Żeromskiego 8    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Dlaczego My (Kino Odeon, e-kinoodeon, Cisza, kamera, akcja ! - młodzieżowy kod filmowy) Z ogromną przyjemnością przedstawiamy kino Odeon, wyjątkowe miejsce na kulturalnej mapie Sochaczewa. Odeon to nie tylko kino to również projekt, który ma odpowiadać na wszelkie potrzeby i oczekiwania...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Organizator Imprez Kulturalnych Warszawa
Specjalista w Centrum Informacyjnym Rządu

Specjalista w Centrum Informacyjnym Rządu

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3516 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 162691
  • Data ukazania się ogłoszenia: 29 sierpnia 2014 r.

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw obsługi medialnej
  • w Centrum Informacyjnym Rządu

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
    Al. Ujazdowskie 1/3
    00-583 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowanie i organizacja spotkań i wydarzeń z udziałem Prezesa Rady Ministrów oraz członków rządu i kierownictwa KPRM w zakresie obsługi medialnej
  • planowanie i kontrola poszczególnych działań eventowych i marketingowych przy organizacji imprez i wydarzeń medialnych
  • organizacja konferencji prasowych, wywiadów oraz briefingów
  • przygotowanie pod względem organizacyjnym obsługi prasowej wizyt krajowych i zagranicznych Prezesa Rady Ministrów oraz wizyt gości zagranicznych u Prezesa Rady Ministrów
  • współpraca z firmami zewnętrznymi przy organizacji wydarzeń medialnych z udziałem Prezesa Rady Ministrów, członków rządu i kierownictwa KPRM
  • informowanie przedstawicieli mediów o planowanych wydarzeniach z udziałem Prezesa Rady Ministrów, członków rządu i kierownictwa KPRM oraz o wszystkich szczegółach organizacyjnych i logistycznych związanych z danym wydarzeniem

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów, uczestniczenie w spotkaniach. Praca wiąże się dyspozycyjnością, może odbywać się w nietypowych godzinach (w tym dyżury), pracą w terenie, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w organizacji imprez z udziałem mediów, w tym co najmniej 3 miesiące w agencji eventowej lub agencji reklamowej, lub agencji public relations, lub w służbach prasowych, lub jako dziennikarz, lub jako producent (telewizyjny lub radiowy)
    • znajomość prawa prasowego
    • znajomość aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju i na świecie
    • znajomość rynku medialnego
    • wysoka kultura osobista
    • odporność na stres
    • samodzielność
    • komunikatywność
    • dyspozycyjność
    • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
wymagania dodatkowe
  • znajomość języka angielskiego lub drugiego języka urzędowego UE na poziomie B2

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. kluczowych klientów edukacyjnych i B2B

    Odeon Dybiec Adamiak Sp. J.   Sochaczew, ul. Żeromskiego 8    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Dlaczego My (Kino Odeon, e-kinoodeon, Cisza, kamera, akcja ! - młodzieżowy kod filmowy) Z ogromną przyjemnością przedstawiamy kino Odeon, wyjątkowe miejsce na kulturalnej mapie Sochaczewa. Odeon to nie tylko kino to również projekt, który ma odpowiadać na wszelkie potrzeby i oczekiwania...