- Ogłoszenie nr: 169927
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 maja 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Poznaniu
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw - Jednoosobowe Stanowisko Obsługi Kancelaryjnej
- w Komisariacie Policji Poznań Stare Miasto
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Poznaniu
ul. Szylinga 2
60-787 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
- Komisariat Policji Poznań Stare Miasto
al. Marcinkowskiego 31
61-745 Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzi dziennik korespondencji dla dokumentów niejawnych w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów niejawnych,
- prowadzi dziennik wykonanych dokumentów niejawnych oraz dzienniki ewidencji nośników informatycznych w celu zapewnienia właściwego zaewidencjonowania dokumentów i nośników,
- archiwizuje sprawy ostatecznie zakończone w celu przekazania ich do archiwum,
- sprawuje nadzór i odpowiada za przesyłanie ankiet bezpieczeństwa policjantów i pracowników cywilnych w celu zapewnienia ciągłości posiadania dostępu do informacji niejawnych,
- kontroluje i nadzoruje obieg dokumentów niejawnych w Komisariacie w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów niejawnych,
- prowadzi rejestr teczek operacyjnych w celu prawidłowej ewidencji prowadzonych form,
- rejestruje niejawne akty prawne wydawane przez uprawnione organy Policji i zapoznaje z ich treścią policjantów i pracowników cywilnych w celu stosowania przepisów do realizacji zadań,
- kompletuje i przedkłada korespondencję do dekretacji przełożonemu w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w Komisariacie Policji Poznań Stare Miasto,
- zagrożenie korupcją.
- praca jednozmianowa, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca w budynku wielokondygnacyjnym, bez windy, z barierami architektonicznymi.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy na programach Excel i Word.
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów o klauzuli
- przeszkolenie z ustawy o ochronie informacji niejawnych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów