Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań
Specjalista w Komisariacie Policji Poznań Stare Miasto

Specjalista w Komisariacie Policji Poznań Stare Miasto

Komenda Miejska Policji w Poznaniu
Poznań
praca stacjonarna
3255 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 169927
  • Data ukazania się ogłoszenia: 29 maja 2015 r.

Komenda Miejska Policji w Poznaniu

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw - Jednoosobowe Stanowisko Obsługi Kancelaryjnej
  • w Komisariacie Policji Poznań Stare Miasto

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Policji w Poznaniu
    ul. Szylinga 2
    60-787 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:

  • Poznań
  • Komisariat Policji Poznań Stare Miasto
    al. Marcinkowskiego 31
    61-745 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi dziennik korespondencji dla dokumentów niejawnych w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów niejawnych,
  • prowadzi dziennik wykonanych dokumentów niejawnych oraz dzienniki ewidencji nośników informatycznych w celu zapewnienia właściwego zaewidencjonowania dokumentów i nośników,
  • archiwizuje sprawy ostatecznie zakończone w celu przekazania ich do archiwum,
  • sprawuje nadzór i odpowiada za przesyłanie ankiet bezpieczeństwa policjantów i pracowników cywilnych w celu zapewnienia ciągłości posiadania dostępu do informacji niejawnych,
  • kontroluje i nadzoruje obieg dokumentów niejawnych w Komisariacie w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów niejawnych,
  • prowadzi rejestr teczek operacyjnych w celu prawidłowej ewidencji prowadzonych form,
  • rejestruje niejawne akty prawne wydawane przez uprawnione organy Policji i zapoznaje z ich treścią policjantów i pracowników cywilnych w celu stosowania przepisów do realizacji zadań,
  • kompletuje i przedkłada korespondencję do dekretacji przełożonemu w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca w Komisariacie Policji Poznań Stare Miasto,
    - zagrożenie korupcją.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca jednozmianowa, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
    - praca w budynku wielokondygnacyjnym, bez windy, z barierami architektonicznymi.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej,
    • korzystanie z pełni praw publicznych,
    • nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
    • umiejętność pracy na programach Excel i Word.
wymagania dodatkowe
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów o klauzuli
  • przeszkolenie z ustawy o ochronie informacji niejawnych.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów