- Ogłoszenie nr: 168387
- Data ukazania się ogłoszenia: 30 marca 2015 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
- Łódzki Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw zamówień publicznych
- w Wydziale Inwestycji i Remontów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
- ul. Pienista 71
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynowanie zadań w zakresie prowadzenia postępowań w przypadkach, gdy nie jest wymagane powołanie Komisji Przetargowej w celu zapewnienia KWP w Łodzi i jednostkom jej podległym niezbędnych dostaw/usług, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
- koordynowanie przygotowywania procedur przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i przepisami wewnętrznie obowiązującymi w celu zawarcia umów z dostawcami/wykonawcami;
- kontrolowanie pod względem finansowym wykonania wszystkich umów oraz formalne nadzorowanie przestrzegania procedur przetargowych w Wydziale Inwestycji i Remontów, w tym prowadzenie kart postępowań z wyłączenia w celu dokumentowania i kontrolowania ponoszonych wydatków w poszczególnych grupach asortymentowych;
- sporządzanie planów zamówień publicznych, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
- prowadzenie rejestrów: 'zamówień publicznych udzielonych przez Wydział Inwestycji i Remontów KWP w Łodzi' oraz post epowań z wyłączenia ze stosowania ustawy' w celu zapewnienia kompletnego wykazu dostaw u usług, dokonywanych w trybie zamówień publicznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa, praca poza siedzibą urzędu, praca stacjonarna, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa urządzeń biurowych
oświetlenie naturalne i sztuczne, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze,
- udokumentowane przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych,
- biegła znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- umiejętność stosowania przepisów prawnych,
- obsługa komputera w zakresie pakietu Office (w szczególności Word, Excel),
- komunikatywność,
- umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
- odporność na stres.
- wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze,
- doświadczenie zawodowe powyżej 1,5 roku w administracji publicznej,
- znajomość przepisów k.p.a.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów