- Ogłoszenie nr: 163290
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 września 2014 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ustrzykach Dolnych
- Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- w Wydziale Organizacyjno-Kwatermistrzowskim
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa PSP w Ustrzykach Dolnych
ul. 1 Maja 22
38-700 Ustrzyki Dolne
Miejsce wykonywania pracy:
- Ustrzyki Dolne
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie kasy,
- wstępna kontrola kompletności i rzetelności dokumentów oraz operacji finansowych;
- sporządzanie listy płac i związanych z nimi rozliczeń (ZUS, Urząd Skarbowy, inne potrącenia),
- obsługa programów finansowo – księgowych, kadrowo – placowych, płatnika,
- sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego,
- współpraca w zakresie tworzenia i obsługi Biuletynu Informacji Publicznej,
- nadzór nad stroną internetową komendy, kontami pocztowymi i pocztą elektroniczną,
- pełnienie funkcji administratora sieci (system Windows serwer 2008), zabezpieczanie ciągłości funkcjonowania infrastruktury informatycznej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym; 40-godzinny tydzień pracy w siedzibie urzędu, wyjazdy służbowe i szkolenia,
- umiejętności współdziałania w grupie,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi i komendami PSP.
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, fax, skaner,
- praca na 1 piętrze,
- praca w pomieszczeniach ogrzewanych z dostępem do światła dziennego,
- brak wind i podjazdów oraz odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe wyższe (minimum licencjackie, inżynierskie)
- pozostałe wymagania niezbędne:
- spełnianie wymagań zawartych w art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505 z późn. zm.),
- znajomość przepisów z dotyczących prawa administracyjnego, podatkowego i ubezpieczeń społecznych, zagadnień informatycznych dotyczących sieci komputerowych,
- posiadanie wiedzy technicznej pozwalającej na zarządzanie siecią i oprogramowaniem komputerowym,
- znajomość zasad funkcjonowania i organizacji administracji publicznej.
- umiejętność obsługi pakietu MS Office, poczty Outlook Express, przeglądarki internetowej, pracy w sieci komputerowej,
- znajomość problematyki ochrony przeciwpożarowej,
- dyspozycyjność, rzetelność, dokładność i odpowiedzialność,
- komunikacja interpersonalna, kreatywność i asertywność,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielne decydowanie o organizacji swojej pracy nad konkretną sprawą,
- samodzielność w realizacji zadań.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów