- Ogłoszenie nr: 169771
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 maja 2015 r.
Urząd Morski w Słupsku
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw przygotowania inwestycji
- w Wydziale Techniczno-Inwestycyjnym i Robót Czerpalnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Morski
Al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
Miejsce wykonywania pracy:
- Słupsk
- Urząd Morski
ul. Niemcewicza 15a
76-200 Słupsk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie kompletu dokumentacji w celu pozyskania: decyzji administracyjnych dla inwestycji z zakresu zagospodarowania terenu i wznoszenia oraz prowadzenia robót remontowych na obszarach morskich; decyzji o uwarunkowania środowiskowych w zakresie czynności dotyczących dokumentacji projektowych, ekspertyz i innych wymaganych opracowań technicznych; decyzji wodno-prawnych;
- uzyskanie uzgodnień oraz przygotowywanie kompletu dokumentów do wniosku o pozwolenie na budowę lub do zgłoszenia robót do organów administracji budowlanej, skuteczne procedowanie w/w decyzji lub zgłoszenia robót przez te organy;
- prowadzenie i weryfikacja dokumentów budowy w zakresie rozliczeń finansowych oraz dokumentów formalnych dotyczących: zadań realizowanych wyłącznie ze środków budżetu państwa, zadań realizowanych z udziałem środków unijnych;
- prowadzenie i aktualizacja Wieloletniego Planu Inwestycyjnego w uzgodnieniu między wydziałami oraz sporządzanie rocznych planów inwestycyjnych realizowanych przez Urząd;
- sporządzanie rocznych planów remontowych w uzgodnieniu z Inspektoratem Nadzoru Technicznego i Zagospodarowania Przestrzennego oraz ich weryfikacja w trakcie realizacji;
- sporządzanie analiz finansowych i nadzorowanie terminowości realizacji zadań inwestycyjnych;
- prowadzenie, weryfikacja dokumentacji budowy w zakresie rozliczeń finansowych oraz dokumentów formalnych; prowadzenie rejestru rozliczeń realizowanych inwestycji;
- prowadzenie, weryfikacja dokumentacji budowy w zakresie dokumentów rozliczeniowych obowiązujących dla inwestycji prowadzonych ze środków finansowych poza budżetem państwa (dofinansowanie ze środków UE np. POIŚ)
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
możliwe wyjazdy i praca w terenie
praca przy komputerze,
występują bariery architektoniczne związane z poruszaniem się po budynku - schody, brak windy i podjazdów, brak drzwi o odpowiedniej szerokości, brak dostosowanych toalet
Inne
wynagrodzenie zasadnicze: ok. 3000 zł + dodatek stażowy
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z obsługą inwestycji budowlanych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość procedur w administracji publicznej,
- znajomość prawa budowlanego, wodnego i przepisów o ochronie środowiska,
- znajomość prawa zamówień publicznych,
- obsługa pakietu MS Office i programów do kosztorysowania,
- komunikatywność
- preferowane wykształcenie wyższe z obszaru budownictwa lub ochrony środowiska,
- doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej lub samorządowej,
- prawo jazdy kat. B
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów