- Ogłoszenie nr: 171695
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 lipca 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Krakowie
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw gospodarki nieruchomościami
- w Wydziale Wspomagającym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Krakowie
ul. Siemiradzkiego 24
31-137 Kraków
Miejsce wykonywania pracy:
- Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- weryfikowanie, naliczanie i sprawdzanie pod wzgledem merytorycznym i formalno-rachunkowym (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wewnętrznymi uregulowaniami i wytycznymi, umowami i zleceniami) faktur i rachunków oraz innych dokumentów finansowych związanych z eksploatacją obiektów
- przygotowywanie i negocjowanie - w porozumieniu z pracownikami Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie - projektów umów najmu, dzierżawy, użyczenia powierzchni użytkowych przeznaczonych na potrzeby Policji, jak i wynajmowanych lub podnajmowanych od Policji
- nadzorowanie i koordynowanie prawidłowej realizacji umów związanych z eksploatacją obiektów, a także negocjowanie - w porozumieniu z pracownikami Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie - warunkow i propozycji dotyczących płatności zobowiązań Policji, a także w zależności od zmian cen sporządzanie kalkulacji stawek do umów
- kompleksowa realizacja całokształtu zagadnień związanych z przygotowaniem, udostępnianiem i rozliczaniem pokoi gościnnych oraz tymczasowej kwatery będących w dyspozycji Małopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji
- uczestniczenie w przekazaniu lub przejęciu pomieszczeń i obiektów udostępnianych przez Policję zewnętrznym podmiotom, a także pozyskanych na potrzeby Policji, w tym sporządzanie protokołów z tych czynności
- sporządzanie w zakresie wyznaczonym przez KWP w Krakowie rocznych deklaracji podatkowych dotyczących podatku od nieruchomości oraz ewentualne ich korekty, a także monitorowanie wszystkich zmian w tym zakresie
- koordynowanie opiniowania w KMP w Krakowie wszystkich zmian dotyczących planów zagospodarowania przestrzennego terenów Gminy Miejskiej Kraków, a także projektów planów inwestycji realizowanych w pobliżu obiektów użytkowanych przez Policję
- prowadzenie książek obiektów budowlanych dla wszystkich obiektów użytkowanych przez jednostki organizacyjne KMP w Krakowie oraz gromadzenie dokumentacji uzyskanej z przeglądów w teczkach obiektów
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Realizacja spraw związanych z prowadzeniem, w ramach określonych przez Małopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji, bieżącej eksploatacji, konserwacji i remontów obiektów Komendy Miejskiej Policji w Krakowie w celu zapewnienia właściwej gospodarki nieruchomościami oraz użytkowanym majątkiem Skarbu Państwa.
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy sztucznym, naturalnym oświetleniu,
- praca w pomieszczeniu usytuowanym na I piętrze w części budynku nie przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata stażu pracy w administracji lub pracy biurowej, w tym min. 1 rok przy gospodarowaniu nieruchomościami
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych,
- umiejętność: koordynowania, komunikowania się, organizowania pracy własnej, skrupulatnej analizy dokumentacji, pracy zespołowej, liczenia, pracy przy komputerze.
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli Tajne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228)
- wykształcenie wyższe w zakresie gospodarki nieruchomościami
- 3 lata stażu pracy w administracji publicznej
- posiadanie prawa jazdy kat. B
- dobra znajomość programów komputerowych MS Word, Ms Excel
- umiejętności redakcyjne i szybkiego działania
- umiejętność analitycznego myślenia oraz umiejętności negocjacyjne
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów