- Ogłoszenie nr: 180778
- Data ukazania się ogłoszenia: 07 maja 2016 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw nadzorowania zadań inwestycyjnych
- w Zespole Kierownika Projektu Wydziału Realizacji Oddziału GDDKiA w Olsztynie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Oddział w Olsztynie
Aleja Warszawska 89
10 – 083 Olsztyn
Miejsce wykonywania pracy:
- Ostróda
- Oddział w Olsztynie
siedziba: Zespołu Kierownika Projektu,
Wydziału Realizacji: Rejon w Ostródzie, ul. Paderewskiego 3
14-100 Ostróda
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw w zakresie kontroli uczestników realizacji inwestycji, harmonogramu i postępu prac,
- udział w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, zgłoszeń, pozwoleń i dokumentacji projektowej w okresie przygotowania, realizacji i zakończenia inwestycji,
- udział w konsultacji proponowanych zmian technologicznych i uzgadnianiu z właściwymi komórkami organizacyjnymi programów badań laboratoryjnych,
- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie badań i nadzorów archeologicznych oraz postanowień decyzji środowiskowych podczas realizacji zadań,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie dokonywania odbiorów technicznych, przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, prowadzenia kontroli w okresach gwarancyjnych, zachowania należytego poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego podczas realizacji inwestycji,
- współpraca z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Oddziału i Centrali GDDKiA, biurami projektowymi, samorządami i innymi jednostkami administracyjnymi w zakresie planowania, przygotowania, realizacji i rozliczenia inwestycji,
- prowadzenie wymaganej sprawozdawczości, sekretariatu ZOPI, archiwizowanie dokumentów budowy, przekazywanie kompletu dokumentacji powykonawczej i operaty kolaudacyjne do Archiwum Zakładowego i do Rejonów oraz raporty z przeglądów szczegółowych przeprowadzonych przed upływem okresu gwarancyjnego do Wydziału Mostów,
- monitoring terminów obowiązywania uzgodnień, porozumień, decyzji i umów na zadaniach inwestycyjnych, przygotowywanie rekomendacji działań w przypadku przedwczesnych terminów ich wygaśnięcia.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca na stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z odbywaniem wyjazdów służbowych na terenie kraju,
- obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas przeglądu obiektów a także pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego.
- praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- wyjazdy w teren (na szkolenia) w charakterze kierującego, z wykorzystaniem samochodu służbowego nieprzystosowanego do potrzeb niepełnosprawnych ruchowo,
- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju prac, budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo – brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,
- podczas pobytu w terenie konieczność przebywania na wysokościach, pod ruchem i w hałasie.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe inżynierskie drogowe lub mostowe,
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze przygotowania lub realizacji inwestycji,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego ze szczególnych uwzględnieniem uregulowań dotyczących dróg i obiektów inżynierskich,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office w szczególności programów Excel i Word,
- 0,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach administracji publicznej,
- znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych, FIDIC oraz ustawy o drogach publicznych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów