Zadania:
• Odpowiadanie na zapytania Klientów (droga telefoniczną i mailową) dotyczące usług
• Udzielanie informacji interesantom nt. oferty
• Aktualizacja informacji w systemie oraz dokonywanie zmian na danych
• Przygotowanie dokumentów oraz dbanie o ich odpowiedni obieg
• Otrzymywanie i weryfikowanie dokumentów
• Analizowanie faktur i płatności
• Bycie wsparciem dla zespołu w codziennych zadaniach
Wymagania:
• Biegły jezyk węgierski
• Dobra znajomość angielskiego
• Znajomość pakietu MS Office
• Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej
• Profesjonalne podejście do Klienta
• Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
• Dostępność do pracy na pełen etat
Oferujemy:
• Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
• Pracę w międzynarodowej firmie
• Szkolenie wdrożeniowe, jak i szkolenia w trakcie pracy
• Możliwość codziennego korzystania z języków obcych
• Przyjazną atmosferę w pracy
• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w prestiżowej firmie
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.