Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 14056
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, praca wymagająca kontaktu z interesantem, innymi jednostkami organizacyjnymi Policji oraz instytucjami zewnętrznymi. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Na stanowisku pracy użytkowany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon i fax. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Miejsce wykonywania pracy - budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47, stanowisko pracy usytuowane na parterze budynku, w pokoju biurowym trzyosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek wyposażony w windę, jednak budynek i pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- Przyjmowanie i weryfikacja dokumentów składanych przez kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji
- Obsługa systemu informatycznego „Centralny Rejestr Doboru Kandydatów”
- Dokonywanie sprawdzeń danych zawartych w kwestionariuszach osobowych, ewidencjach, kartotekach i rejestrach
- Kompletowanie dokumentacji związanej z realizacją kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego
- Prowadzenie wywiadów zorganizowanych
- Prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej związanej z procesem doboru kandydatów do służby w Policji
- Gromadzenie, analiza i udostępnianie danych dotyczących potrzeb kadrowych jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego
- Realizacja doboru kandydatów do pracy na stanowiska korpusu służby cywilnej w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Znajomość przepisów:
- - ustawa o Policji z dnia 06 kwietnia 1990 r. (tj. Dz. U. z 2016, poz. 1782)
- - rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18 kwietnia 2012 r. Dz.U. z 2012 poz. 432 z późn. zm.)
- - ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. 2016, poz. 922)
- Uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Samodzielność, komunikatywność i dyspozycyjność
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office (MS Word, MS Excel)
- Umiejętność organizacji pracy