LSJ HR Group jest wiodącą polską firmą w branży rekrutacji i doradztwa personalnego. Powstała w 2002 r. w Szczecinie. Wspiera polskich oraz zagranicznych partnerów w zakresie: rekrutacji i selekcji pracowników, doradztwa personalnego, pracy tymczasowej, usług outsourcingowych, szkoleń biznesowych, zawodowych, językowych,badania kompetencji, oraz tworzenia strategii personalnych. Dzięki wnikliwej znajomości branży i specyfiki rynków pracy, w których się poruszamy, profesjonalizmowi zespołu oraz uczciwym i przejrzystym zasadom współpracy z kontrahentami jesteśmy niezwykle skuteczni. Naszym priorytetem jest zaufanie klientów, transparentne zasady współpracy. Potwierdzeniem naszego profesjonalizmu są liczne referencje od polskich i zagranicznych firm oraz partnerstwo znaczących instytucji i uczelni regionu.
Dla naszego Klienta, rodzinnej firmy spedycyjnej, która prowadzi swoją działalność na terenie całego kraju nieprzerwanie od kilkunastu lat, poszukujemy obecnie osoby chętnej do pracy jako:
Miejsce pracy: Zachodniopomorskie
Zadania:
- Obsługa zleceń transportowych klientów
- Pozyskiwanie klientów i osiąganie jak najwyższych wyników finansowych (przekładających się na wynagrodzenie dla kandydata)
- Samodzielna praca na własnej bazie klientów
- Reprezentacja firmy zgodnie z oczekiwaniami przełożonych
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy jako samodzielny spedytor około 1 rok lub więcej
- Znajomość zasad transportowych, giełdy i dróg pozyskiwania klientów
- Energia i zaangażowanie w pracę
- Nastawienie na współpracę, umiejętność osiągania kompromisu
- Samosterowność, wysoka motywacja do działania, entuzjazm do pracy
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia stałego oraz bardzo atrakcyjny system naliczania premii
- Pracę w biurze firmy lub home office
- Przyjazną atmosferę pracy, dającą swobodę działania i brak presji osiągania nierealnych wyników